Kafam tokatın etkisiyle yana doğru savrulduğunda,elimi yanağıma koydum.Kal gelmiş gibi hareket etmeksizin dururken beynimin içinde çan zilleri çalıyordu.
Vurdu!
Sana vurdu diye bas bas bağırıyordu beynim.
"Kuzum iyi misin?"
Dilek'in sesini duyduğumda Birkan çenemden tutup iki elini de yanağıma koydu.
"Güzelim iyi misin?"
"Hayatımda ilk defa tokat yedim!"
"Lan sen nasıl vurursun ona?!"
Birkan bağırarak Kamil Hoca'nın yakasından tuttuğunda,tam yumruk atacaktı ki kolunu hızla tuttum.
Benim yüzümden başına bir şey gelmesini istemezdim.
Elimi masaya vurup,sesimi yükselterek konuştum.
"Bu iş burada bitmedi!Ben de Beril'sem seni köpek gibi süründüreceğim!"
Sıramdaki kitabı alıp yüzüne fırlattığımda gözlüğü düşerek parçalandı.Sinirle bize baksada yaptığı hatanın farkında olduğu için bir şey diyemiyordu.Nasıl hızlı attıysam kitabın üçgen tarafı dudağına çarpmış ve kanatmıştı.
Sıramdan çıktığımda,Birkan tekrar yumruk atacaktı ki elini tuttum.
"Bırak Beril!"
"Yapma!"
"Sana bırak dedim!Gerekirse tüm cezayı almaya razıyım bırak!"
"Hayır!"
Enes ve Hakan Birkan'ı çektiklerinde,Kamil Hoca'nın karşısına geçtim.
"Oğlum bırakın lan,bırakın!Bu sefer bu adamı öldüreceğim!Kim Beril'in kılına dokunursa bu hayatı ona zehir ederim!"
"Birkan rahatlasana bir oğlum!Beril'e bunu yaptığı için biz de rahat durmayacağız."
Enes ve Hakan,Birkan'ı sınıfın bir köşesine götürdüklerinde,Dilek güç vermek istercesine kolumu tutuyordu.
"Beril iyi misin?"
"Sana bir şey diyeyim mi hoca?İnan çok pişman olacaksın!Bak bana!Bu suratımda çıkan beş parmak izini unutma!Çünkü bu iz senin hayatının bitiş noktası!"
"Bana saygısızlık ettin.Yani bu tokatı hakettin!"
"Bunca öğrencinin hakkına girerek o tokatı asıl sen hakettin!"
Sınıftan çıkmak için hareketlenmiştim ki Birkan,Enes ve Hakan'ın kolları arasından kurtulup buraya doğru koşmaya başladı.
"Lan tut şunu Hakan!"
"Ben ne yapayım lan?Ayı gibi kas var çocukta."
"Hay senin yapacağın işe tövbe tövbe!"
Tüm sınıf Birkan'ın önüne geçtiğinde,Kamil Hoca kaçar gibi sınıftan çıkmıştı.
"Bırakın lan!"
***
"Bu hoca burada kalmaya devam ederse yemin ederim terkederim bu okulu!Anlıyor musun beni?Bak şu kıza!Yanağına bak!Ne halde görmüyor musun?Beş parmağının izi çıktı!"Ben sinirden yerimde duramazken,Birkan ellerini saçına koyup bağırdı!
"Bir şey söyle?Bu adamı bu görevden attıracaksın anne!Bu bir değil,iki değil!Defalarca öğrencileri tarafından şikayet yedi!Kılını kıpırdatıp bir şey yapmadın!Bu sefer yapacaksın!Benim sevdiğim kıza dokunduğu için bunu seve seve yapacaksın anne!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli!
Teen Fiction"Sana bir şey söylemiştim,hatırlıyor musun?" Geldik asıl konuya! "Hafızam silindi.Dünden önceki her şeyi unuttum." "Öyle mi?" "Öyle." "Beni nasıl hatırlıyorsun o zaman?" "Sana gıcık olduğumdan unutmamışımdır." "Teveccühünüz hanımefendi.Hiçbir şey hi...