Bileğimdeki kolla hareket etmeden duruyordum.Birkan,arkadaşı ve Dilek bu tarafa doğru geliyordu.Neydi o Birkan'ın gözlerindeki duygu?
Öfke mi?
"Yavrum neden hemen hayır diyorsun?Önce seni kocamla tanıştırayım.Bak emin ol çok seveceksin.Beraber kuma kuma konuşuruz.Fena mı?"
Sanki anlattıkları basit bir şeymiş gibi konuşuyordu.Sinirle arkamı döndüğümde Birkan'ın elini bileğimde hissettim.Beni yanına alıp bileğimden tutmaya devam etti.
Çatık kaşlarıyla teyzeye bakıyordu.
"Ne yapıyorsunuz?Kuma da ne demek oluyor?Ben onun kocasıyım!"
Neyimsin,neyimsin?
Bir dakika.
O az önce ne dedi?
Kocasıyım dedi,değil mi?
İçime dolan huzurla derin nefes aldım.Nedensiz bir şekilde onun yanında güvende hissediyordum kendimi.
"Olsun oğlum.Bir sorun olmaz benim için."
Sakinliğimi korumak için çabalıyordum ama nafile.
"Kimsenin kuması değilim,olmayacağım da!Kendine gel teyze!"
"Anne!"
Duyduğum sesle omzumdan arkama doğru baktım.Otuz yaşlarındaki kadın telaşla bize doğru geliyordu.
Elimdeki sıcak dokunuşu hissettiğimde,gözlerim Birkan'la birleşen ellerimize kaydı.Sanki elim ateşe değmiş gibi hızla çektim.Bu temastan irkilen Birkan'ın bakışları kadından bana kaydı.
"Kusura bakma.Farkında değildim."
Ne ara ellerimiz birleşmişti?
Tuttuğunda nasıl hissetmemiştim?
"Dikkatli ol!"
Gözlerini devirip annesine sarılan kadına baktı.
"Anne nasıl korktuğumdan haberin var mı senin?Nasıl geldin buraya?Bir daha yanımdan ayrılma!"
"Kendime kuma buldum.Şu kumral olan.Güzel değil mi?"
Hâlâ mı ya!
Mahçup bakışları beni buldu.Beyaz tenine yakışan kumral saçlarını arkasına doğru attı.
"Kusura bakmayın.Annem hasta.Aslında kimseye zararı dokunmayan,melek gibi bir kadındır.Babam öldükten sonra üzüntüsünden bu hale geldi.Bu arada ben Naz.Tanıştığıma memnun oldum."
Uzattığı elini sıkıp,tebessüm ettim.
"Beril ben de.Memnun oldum."
Aynı şekilde Birkan,arkadaşı ve Dilek'le de tanıştıktan sonra annesini de alarak gözden kayboldu.
Rahat nefes verip Birkan'a döndüm.
"Kocasıyım dedin.Bu ne demek oluyor?"
"Böyle söylersem kadının senden uzaklaşacağını düşündüm."
"Elimi niye tutuyorsun o zaman?!"
"Beril bilerek yapmışım gibi konuşma.Farkında bile değildim.Üstelik teşekkür edeceğine,verdiğin tepkiye bak!"
"Ne tepki ama!Sen herkesi kurtarmak için koca rolüne girersen vay haline!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli!
Teen Fiction"Sana bir şey söylemiştim,hatırlıyor musun?" Geldik asıl konuya! "Hafızam silindi.Dünden önceki her şeyi unuttum." "Öyle mi?" "Öyle." "Beni nasıl hatırlıyorsun o zaman?" "Sana gıcık olduğumdan unutmamışımdır." "Teveccühünüz hanımefendi.Hiçbir şey hi...