Bol ama çok rahat olan Mickey Mouse pijamalarımla yatağımda yatmak istiyordum tam şu an.Ama bu sadece bir hayalden ibaretti.
Çünkü Nesrin'ın öfkeli yüzü müdür odasında olduğumuzu kanıtlar nitelikteydi.Sahi içimden on'a kadar saysam tüm bunlar rüya olur mu?Mesela biz Birkan'la ayrılmamış olsak ve bu kavga da olmamış olsa,nasıl olur ama?
Çok mu hayal kurdum.
Tamam.
Şimdi sakin olmalıyım ve bu olaydan sağ salim çıkmalıyız.Üstelik tek müdür de değil,uzun zamandır hasta olduğundan dolayı okula gelmeyen müdür yardımcımızın da bugün gelesi tutmuştu.
Gerçi Nesrin manyağının aksine,oldukça yumuşak bir kalbe sahipti Müdür Yardımcımız Serhat.
Gözlerimi kısaca herkesin üzerinde gezdirdim.
Birkan,Murat'a tekrar dalmak ister gibi bakıyordu.
Dilek'in tek düşündüğünü şey bir an önce buradan çıkmak olduğunun farkındaydım.
Nesrin oturduğu yere yaşlanmış tehlike içeren gözlerini üzerimde gezdiriyordu.Eminim ki kavgayı benim çıkardığımı sanıyordu.
Müdür Yardımcımız yine nasıl bir belaya bulaştınız da başınızı belaya soktunuz der gibi bakıyor.Haklı da adamcağız.
Murat ise Birkan'ın olağanca tehlikeli bakışlarından korkmuş olmalı ki,koltuğa sığmamış gibi iyice olduğu yerde küçülmüştü.
Ben ise;belli değil mi zaten?Yer yarılsa da içine düşsem modundayım.Gerçi düştüğüm yer beni kabul eder mi orası meçhul.Bakın o kadar karamsarım işte.Odanın içindeki ölüm sessizliği sürerken dayanamayıp homurdandım.
"Sanırsın sorgu odasındayız!Ne diyecekseniz diyin de gidelim şuradan."
"Aslında yaklaştın Beril.Burası sorgu odası olmasa bile müdür odası.En az sorgu odasındaki gibi olaylara maruz kalabilirsin!"
Yavaşça ayağa kalkıp üzerime doğru gelmeye başladı.İlk gözüme çarpan şey bacakları oldu.
O etekte ne Yarabbim?
Tövbe Estağfirullah!
"Yine her zaman olduğu gibi bu kavga senin başının altından çıktı değil mi?"
Kadının afedersiniz ama iç çamaşırı kaybolsa benden bilecek!
Tam cevabını verip susturacağımda Birkan konuşunca bakışlarım ona kaydı.
"Hayır!Beril'in hiçbir suçu yok.Her şey bu Murat dallamasının yüzünden oldu!"
"Gözüme yumruk atan sensin!"
"Kes lan sesini!"
Nasıl oluyor bu ya?Onca olan şeyden sonra nasıl hâlâ beni koruyor?
"Birkan!"
Serhat Hoca'mız susması için Birkan'ı uyardığı sırada Nesrin sinirle gidip koltuğuna oturdu.
"Bu ne demek oluyor ha?!Bu çocuğun gözü neden morarmış?"
"Çok yakışmamış mı ama?"
Dilek'in sessiz mırıltısını tüm herkes duymuştu.
"Siz çabuk çıkın odadan!Serhat Bey sizin de kalmanıza gerçek yok.Ben hallederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli!
Teen Fiction"Sana bir şey söylemiştim,hatırlıyor musun?" Geldik asıl konuya! "Hafızam silindi.Dünden önceki her şeyi unuttum." "Öyle mi?" "Öyle." "Beni nasıl hatırlıyorsun o zaman?" "Sana gıcık olduğumdan unutmamışımdır." "Teveccühünüz hanımefendi.Hiçbir şey hi...