Gelen esnemeyle ağzımı kapatıp okulun merdivenlerini çıkmaya başladım.
Uykum var lan benim!
Yarı baygın gözlerle attığım adımları takip ederken,çarptım sert bir gövde ile iki üç adım geriledim.
Kim lan bu?
"Ayı!"
Cık cık cık sesi ile kafamı kaldırdığımda Birkan ile göz göze geldim.
"Dağ ayısıydım.Ne ara ayıya terfi ettim?"
Maşallah yiğidime benim.Nasıl da biliyor kendisini.Onun yerinde başkası olsaydı eğer şimdiye çoktan dalmıştım.Kimse bana çarpamaz!
Şştt.
Tabiki de yiğidim hariç.
Omzuma doladığı koluyla çıktığım merdivenleri tekrar inmeye başladık.
"Birkan seni gebertirim!O merdivenleri çıkarken affedersin ama g*tüm çıktı!"
"Güzelim sen yine sol tarafından mı kalktın?"
"Sağdan kalktım da bilerek sol ayağına yatıyorum!Sana şuradan bir çarparım ardından duvar çarpar!"
"Anladım sol tarafından kalkmışsın."
Kantine giden taraftan saptığımızda Birkan'ın kolunu ittirdim.
"Birkan sinir etme beni!"
Gözlerini devirip kolumdan tuttuğu gibi kantine sürükledi.Boş bir masaya oturtup bir şeyler almaya gitti.
Anasını satayım ya!
Uykulu gözlerimi kapatıp başımı masaya koydum.Kolumda hissettiğim parmaklarla kafamı kaldırdım.Birkan aldığı tostu ve ayranı önüme koyup yerine oturdu.
"Yahu kaç defa söyleyeceğim ben kendim alabilirim diye?"
Omzunu silkip tostundan koca bir ısırık aldı.
Yarasın yiğidime.
"Ne yapma mı bekliyorsun Beril?Ben böyleyim.Bunları da içimden almak geldi ve aldım.Almaya da devam edeceğim.Bu konuda hiçbir şey deme çünkü kararlıyım."
Vay anasını konuştu ve cevap hakkı tanımadan konuyu bitirdi.
Tostumdan bir ısırık alıp ardından ayranımı içtim.Dudağımın kenarında kalan ayranı dilimle sileceğim sırada aniden fotoğrafımı çeken Birkan'la ne yapacağımı şaşırdım.
"Çok tatlısın."
Fotoğrafıma bakarak gülerken gözlerim kocaman açılmış ona bakıyordum.
O benim az önce ayran dudaklı fotoğrafımı çekti değil mi?
İyi de bu rezillik!
Sırıtması yüzüme bakınca durmuştu.Kısılmış gözlerim onu hedefi altına aldığında,duyduğum sesle gözlerim ağır çekimde masamıza gelen Şule'ye kaydı.
Ben de diyordum ne eksik?
Meğersem sürtüğümüz eksikmiş.
O da geldi tam olduk!
Yüzündeki hınzır gülümsemesiyle yanımızdaki sandalyeyi çekip oturdu.Bacak bacak üstüne atıp Birkan'a döndü.
Yanımıza oturdu!
Bacak bacak üstüne attı!
Ben senin o bacağını kalem niyetine kırmaz mıyım lan?!
"Birkan'cım seninle bir şey konuşmuştuk ya hani,işte onun cevabını merak ettiğim için geldim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli!
Teen Fiction"Sana bir şey söylemiştim,hatırlıyor musun?" Geldik asıl konuya! "Hafızam silindi.Dünden önceki her şeyi unuttum." "Öyle mi?" "Öyle." "Beni nasıl hatırlıyorsun o zaman?" "Sana gıcık olduğumdan unutmamışımdır." "Teveccühünüz hanımefendi.Hiçbir şey hi...