Acı

1.6K 93 42
                                    

Pipeti iki dudağımın arasına alıp soğuk olan meyve suyunu yavaş yavaş yudumladım.Gelen ferahlama hissiyle kısa süreliğine gözlerimi kapattım.

"Birkan görmesin.Meyve suyuyla aşk yaşıyorsun şu an."

"Meyve suyu kızım bu,boru değil.Buz gibi Vallahi içim ferahladı."

"Öyle mi?"

Olumlu anlamda kafamı salladım.Tam tekrar içeceğimde elimden çekip almasıyla neye uğradığımı şaşırdım.

Vay hain!

Şu an benim gül gibi soğuk içeceğimi sömürüyordu!

Elinden alacağımda birinin seslendiğini duyunca,okulun kapısına gözlerimi çevirdim.

"Beril!"

Murat koşturarak bana doğru geliyordu.

Ne oluyor ya?

Yanıma geldiğinde Dilek'le bana bakıp konuştu.

"Özel bir şey konuşabilir miyiz?"

"Benim seninle konuşacak özel bir şeyim olmadığına göre,Dilek'te burada kalacak!"

"Pekala.Okulun arkasına gider misin?"

"Neden?"

Dilek ne olduğunu anlamak için ikimize bakarken ben de ondan farksızdım.

"Sadece git.Emin ol gitmezsen eğer çok pişman olacaksın."

"Beril hiçbir yere gitmiyor!"

Dilek koluma girdiğinde geri çekildim.

"Eğer yine aynı yaptığın gibi yapacaksan,yemin ederim bu sefer kimse seni elimden alamaz!"

"Ben gelmeyeceğim ama sen sadece git.Göreceksin ne olacağını."

Hızla basamakları çıkmaya başladığında Dilek kolumdan çekiştirdi.

"Geçen gittiğinde ne olduğunu biliyorsun.Yürü sınıfa çıkıyoruz!"

Kolunu tutup tebessüm ettim.

"Dilek içimde bir sıkıntı var.Sen sınıfa çık ben gideceğim."

"Olmaz seni yalnız bırakmam!Beraber gidelim."

"Kuzum burası okul.Ne olabilir ki?Dediğimi yap ve sınıfa çık."

Bahçeye çıkıp arka tarafa dolandığımda gözlerimle etrafı taradım.Gördüğüm şey karşısında birkaç adım geri gittim.

Hayır!

Olamaz böyle bir şey!

Birkan yapmaz!

Yapmaz değil mi?

Elim kalbime gittiğinde sızladığını farkettim.İçimdeki acı harlanarak büyüyordu ve ben yanıp kül olmaktan deli gibi korkuyordum.Şu an Şule ile dudak dudağa değildi mesela.Kafamı iki yana sallayıp mırıldandım.

"Birkan yapmaz,yapmaz,yapmaz..."

"Beril!"

Birkan koşarak yanıma gelirken Şule sırıtarak ikimize bakıyordu.Yok muydu bu okulun kamerası?Nasıl bir utanmazsınız siz?!

"Yaklaşma!"

"Güzelim göründüğü gibi değil.Yemin ederim ki değil.Ne olursun dinle beni."

Titreyen elimi kaldırıp son gücümle tokat attım.Başı yana düştüğünde elini yanağına koydu.

Dik durmalıydım!

Yıkıldığımı kimse bilmemeliydi!

"Nasıl oldu bari güldünüz mü bana?Plan mı yaptınız yoksa?Birkan Beril'i tavladı ve bombayı patlattınız,öyle mi!?"

Deli!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin