10 AY SONRA
Merdivenleri inerken meslektaşlarıma kafamı eğerek selam veriyorum.Dışarıya çıkar çıkmaz telefonumu elime alıp Birkan'ı aradım.
"Efendim?"
"Ben çıktım.Kızlarla buluşacağız.Haber etmek için aramıştım.Sen ne zaman çıkarsın?"
"İşlerim uzadı güzelim.Bir dava var onunla alakalı çalışıyorum.Muhtemelen bir saate evde olurum."
"Tamam yiğidim.Eve geçerken beni de alsana."
"Olur,kendine dikkat et.Seni seviyorum güzelim."
"Ben de seni seviyorum."
Telefonumu çantama koyarken yüzümdeki sırıtışı silmeye çalıştım.İş arkadaşlarımın beni böyle görmesini istemezdim.Gerçi görürlerse görsünler be.Seviyorum arkadaş,hem de çok fena.
~~~
Yağan yağmurdan dolayı sırılsıklam olmuş halimle kafenin içerisine girdim.Yarım saat öncesine kadar yağmur yoktu.Kafenin yakınlarına geldiğimde yağmaya başlamıştı.Islanan saçımdan elimi geçirirken Burcu'nun sesini duydum.
"Beril buradayız,gelsene."
Yanlarına gidip sarıldım.
"Nasılsınız?"
"İyiyiz."
"Asya,benim yeğenim nasılmış bakalım?"
"Çok iyi.Babasına bıraktım kızımı uyuduğu için.Aslında yanımda getirecektim ama Aykut ne işin varsa hallet ben bakarım kızıma dedi.Bu aralar gaz problemi de var.Hiç durmuyor.Geceleri uyuyamaz olduk ama olsun.Onun için her şeye değer."
"Yerim ben onu.Yarın size geleyim de göreyim yeğenimi.Bu arada Büro'ya neden gelmedin Dilek?"
"Sabah kalktığımda bir anda hasta buldum kendimi.Havalardan dolayı herhalde.Şu an biraz daha iyiyim."
Kafamı salladığım sırada garson gelip siparişlerimizi almıştı.Hastalığımla alakalı soru sormak için Asya'ya döndüm.
"Şu aralar halsizlik çok oluyor bende.Neden olabilir sence?"
"Kansızlık olabilir canım.Hastaneye gitsen iyi olur."
Kafamı salladığımda sırıtarak Burcu konuştu.
"Belki bebek yola çıkmıştır."
Selin'de Burcu'yu onaylayıp konuştu.
"Desene bir yeğenimiz daha olacak."
Bebek mi?Birkan'la benim bebeğimiz.Yok canım,olamaz.Masadaki peçeteyi alıp yüzüne fırlattım.
"Yok artık Burcu.Yok öyle bir şey."
"Ne bileceksin kız?Belki vardır."
"Tövbe Estağfirullah.Benden daha mı iyi bileceksiniz?Dilek,Asya şu ikisine bir şey desenize."
"Halsizlikten nasıl o kanıya vardınız?Sıkmayın benim kuzumu."
Dilek'e öpücük attığımda gülümsedi.Aslında çocukları çok severim fakat bilmiyorum işte.O sırada Asya konuştu.
"Şaka yapıyorlar zaten.Senin çabuk sinirlenmen hoşlarına gidiyor."
"Bana diyorsunuz ama sizde ne var ne yok?Bir de öğretmen olacaksınız.Ayıp ayıp,azıcık edep öğrenin kız."
Anında utanarak gözlerini kaçırdılar.Kurnazca sırıtıp başımı iki yana salladım.Garsonun önüme bıraktığı tatlıdan bir çatal aldım.Yemek yiyemiyordum ama şu aralar canım acayip pasta çekiyordu.Kısa bir vakit sonra Birkan gelmişti.Her biriyle vedalaşıp kafeden çıktım.Birkan'ın arabasının yanına geldiğimde kapıyı açıp bindim.Beni görünce gözlerinin içi gülüyordu yiğidimin.Aynı şekilde benim de öyleydi.Elimi arabanın koltuğuna dayayıp,uzanarak Birkan'ın yanağını öptüm.Çekilmeme izin vermeyip dudağımdan öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli!
Teen Fiction"Sana bir şey söylemiştim,hatırlıyor musun?" Geldik asıl konuya! "Hafızam silindi.Dünden önceki her şeyi unuttum." "Öyle mi?" "Öyle." "Beni nasıl hatırlıyorsun o zaman?" "Sana gıcık olduğumdan unutmamışımdır." "Teveccühünüz hanımefendi.Hiçbir şey hi...