Nezarethane

2.1K 102 145
                                    

Medya:Beril

Saç rengi burada biraz değişik ama aynı karakter.Kafanız karışmasın :)
————————————————————
Oturduğum tekli deri koltuğa biraz daha yayıldım.

Vallahi çok rahatmış.

Karşımda Dilek oturuyordu.Ürkek Ceylan bakışları Başkomiserin üstündeydi.Bir poliste kapının yanında vardı.Birkan ise oturduğum koltuğa elini dayamış ne olacağını bekliyordu,aynı şekilde Can'da.

Nihayet telsiz konuşmasını bitiren pala bıyıklı ve tontiş yanaklı Başkomiser amca bize döndü.

Bu nasıl karşılama yahu?

İnsan bir çay verir.Hayır bekletiyorlar birde bizi!Darılacağım o olacak.

"Evet çocuklar;işlediğiniz suçun farkındasınız değil mi?"

Ne suçu arkadaş!

Altı üstü duvar boyadık.

"Başkomiserim biz yanlış bir şey yapmadık.Sadece aldığımız spreylerle eğlence amaçlı boyama yapıyorduk."

Birkan konuşunca yönümü ona çevirdim.

Yiğidim ya.Aferin koru bizi.

Tebessüm edince karşılık verdim.Böyle rahat olduğuma bakmayın lan!Nasıl çıkacağız biz buradan anasını satayım?!

"Boyadığınız duvarın,nerenin duvarı olduğuyla alakalı en ufak bir fikriniz var mı sizin?"

Aman Ali Rıza Bey tadımız kaçmasın!

"Nerenin?"

Can'ın sorusuna kafamı sallayıp beklentiyle Başkomisere baktım.

"O duvar,yeni kurulacak olan jandarmanın duvarıydı!"

Ahanda sıçtık!

Vallahi,Billahi sıçtık!

Nasıl bilemedik lan?!

Sözü devralmam gerektiğini düşünüp hafifçe öksürdüm.

"Sayın tontiş yanaklı,Başkomiser amcacığım..."

Sözümü devam ettireceğim sırada Birkan,Can ve Dilek'ten çıkan kıkırdamayla sustum.

Niye gülüyorsunuz canım?

Aaaa!

Başkomiser amca susmaları için uyardığında çıt kesildiler.

Ha şöyle,biraz yola gelin canım.

"Başkomiser amcacığım biz o duvarın jandarmanın duvarı olduğunu bilmiyorduk.Bilsek yapar mıyız hiç?Hem siz bizden böyle bir şey bekler misiniz?"

"Boyadığınıza göre beklerim."

İşte bunu beklemiyordum.

"Bizi buradan çıkartacaksınız değil mi?"

Tebessüm edip sandalyesine dayandı.

Deli!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin