Aşkın tanımı

1.5K 88 25
                                    

Gözyaşlarımı silip telefonumu resmen fıydırırcasına yatağın üstüne attım.

Hayır ağlamayacaktım!

Kapı gıcırtısıyla birlikte hızla kafamı çalışma masasına koydum.Kim geldiyse beni bu şekilde görmemeliydi.

"Beril."

Allah'tan saçlarım etrafıma dağılmıştı da yüzüm görünmüyordu.

"Beril uyumadığını biliyorum.Kafanı kaldır da az seninle anne kız konuşalım."

Hayır anne ya!

Beni bu şekilde görmemelisin!

Bir anda masadaki kolumu tutup geriye doğru çekti.Yüzüm bakış açısına girdiğinde düşünceli gözlerle bakmaya başladı.Gözünü kıstı ve kolumdan tuttuğu gibi sandalyeden kaldırdı.Tıpkı savunmasız bir çocuk gibi ne yaparsa itaat ediyordum.Yatağa doğru ilerleyip oturttu.Yanımda kendisi de yer alınca konuşmaya başladı.

"Ağladın mı sen?"

Ağladım.

"Niye ağlayayım ki?Ağlamam için bir sebep mi var anne?"

"Orasını ben bilemem.Söyle bakalım okulda bir sorun mu yaşadın yoksa?"

Yaşamadım.

Damadın aldattı beni!

Yeterli gelememişim herhalde!

"Kızını tanıyamamışsın anne.Okulda bir sorun olacak ve ben ağlayacağım.Çok komik!"

"O zaman niye burnunu çekip duruyorsun.Ağladın ve sümüklü bir kıza dönüştün."

İstemsiz burnumu tekrar çektiğimde,annem tebessüm edip boynumdan tuttuğu gibi göğsüne çekti beni.

Lanet olsun ki ağladığımda hemen sümükleniyordum.

Yavaş yavaş saçımı okşarken mayıştığımı hissediyordum.

"Erkek arkadaş meselesi mi?"

Tam burnumu tekrar çektiğimde annemin konuşmasıyla tükürüğüm boğazıma kaçmış ve deli gibi öksürmeye başlamıştım.Gözümden yaşlar bir bir akarken annem sırtıma vurup geçmesini sağlıyordu.Sonunda rahatladığımda derin nefes alıp gözlerimi sildim.

Hemen söylenir mi bu?

Zaten kalbim patlatayacak kadar acıyor!

"Dalga geçme anne!"

Sinirle oflayıp annemin göğsünden çekildim.Yatakta bağdaş kurup oturduğumda bakışlarım annemdeydi.

"Sen bana bir baksana anne.Aşık olacak göz var mı bende?"

Annem gözlerini kısıp yatakta benim gibi bağdaş kurdu.

"Kızım sana bir soru soracağım ve sen bana evet ya da hayır diyeceksin."

Kafamı salladım.

"Birkan'la aranda bir şey mi var senin?"

Bakışlarım anlık değiştiğinde yüz ifademi hemen toparladım.

Deli!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin