Gözlerim Birkan'a kaydığında dersi dinlediğini gördüm.Yaptığım hatanın farkındaydım.Onun suçu yoktu ki.Sadece tüm sinirimi,kıskançlığımı ondan çıkarmıştım.
Bu kişi ise benim hayatıma giren ilk erkek.
Girmesiyle adım adım kalbimi fetheden kişi.
Ben ona görünmez iplerle bağlanmıştım.O da bana.Sevgim basit bir hoşlantıdan ibaret değil.
Aksine âşık bile olabilirim.
Dün içim içimi yiye yiye tüm olanları Dilek'e anlattım.Kızdı bana.
Haklıydı...
Birkan o kızla konuşsa bile olmayacağını ve beni sevdiğini söylemiş.Üstelik masada tartıştığımızda bile o kıza karşı sert konuşmuştu.Ben biliyorum.Birkan asla ona umut vermez.
Ben ne yaptım peki?
Bağırdım,çağırdım.Anlamadan dinlemeden yargısız hüküm verdim.Şu an belli etmese bile ara ara dalıp gidiyor.Gözleri bana baktığında parlardı onun,şimdi ise tüm kırgınlığıyla bakıp geçiyor.
Ya arkadaş dilimin kemiği yok ki benim!
Ben böyleyim işte!
Sırtımdaki baskıdan dolayı hocaya dikkat ederek arka tarafıma döndüm.
"Çocuğun içine düşeceksin.Önüne dön artık."
Kulağıma fısıldadığında kaşlarım havaya kalktı.İçimde bazı şeyleri tartmaktan Birkan'a uzun süre baktığımın farkında bile değildim.
"Dilek yüzüme bile bakmıyor be!"
"Az bile sana!Çocuğa demediğini bırakmamışsın."
"Senin şu an beni desteklemen lazımdı.Arkadaş sevgin gözlerimi yaşarttı doğrusu!"
Gözlerimi devirip önüme döndüm.
Bakmıyorsa ben de bakmasını bildirtirim!
Çaktırmadan Birkan'a bakıp silgimi defterin altına doğru sakladım.
"Silgi verir misin?"
Masada ritim tutan parmakları durmuştu ama bana bakmamayı da sürdürüyordu.
"Yok!"
Hadi ama ya.
Of!
"Birkan ben sana,"
Cümlemi kesen şey hocanın sert sesi olmuştu.
"Susun artık!"
Açık kalan ağzımı kapatıp,dişlerimi birbirine bastırdım.
Bitir artık lan şu dersi!
Görmüyor musun hayat memat meselesi var burada!
Biran önce şu küslüğe bir çözüm bulmam lazım.
***
"Dilek hızlı olur musun?""Ne yapayım ya?"
"İnşallah kabız olursun da sıçamazsın!"
Lavabonun kapısı açıp dışarıya çıktı.
"Tövbe de kız."
Ellerini yıkarken daha fazla dayanamayıp lavabodan çıktım.Koşa koşa merdivenleri inerken Dilek'in arkamdan geldiğini hissediyordum.Bir anda önüme çıkıp kolumu tuttu.
"Ben gelmesem daha iyi.Hem artık aranızdaki bu küslüğe son ver."
Sıkıntıyla nefes alıp,onaylarcasına kafamı salladım.Bahçeye çıktığımda etrafı taradım.Arkadaşlarıyla birlikte duvar kenarında duran Birkan'ı görünce adımlarımı hızlandırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli!
Teen Fiction"Sana bir şey söylemiştim,hatırlıyor musun?" Geldik asıl konuya! "Hafızam silindi.Dünden önceki her şeyi unuttum." "Öyle mi?" "Öyle." "Beni nasıl hatırlıyorsun o zaman?" "Sana gıcık olduğumdan unutmamışımdır." "Teveccühünüz hanımefendi.Hiçbir şey hi...