Boğazımda kalan yumruyu götürmek için derince yutkundum.Bakışlarımı ağır çekimde bağcığımı tuttuğum elimden çekip yukarıya doğru kaldırdım.
Kısa boylu,dolgun yanaklı ve biraz şişmanca olan teyze gülümseyerek bize bakıyordu.Şu an eğik bir şekilde durduğum için hafifçe öksürüp doğruldum.Kaçamak bakışlarla Birkan'a baktığımda gayet normal bir yüz ifadesiyle teyzeye baktığını gördüm.
Tabi senin için sorun değil!
Rezil olma yolunda emin adımlarla ilerliyorum.
Hadi hayırlısı.
"Sultanım çok merak ettiğin sevgilim Beril."
"Hani şu gece gündüz bahsettiğin kız mı?"
"Evet."
Yanaklarıma kan hücum ederken teyze yanıma yaklaştı.Bir anda sarıldığında şok olsamda elimi sırtına koyup karşılık verdim.
"Merhaba güzel kızım,ben Sevim.Bu deli oğlan Sultanım der hep."
"Deli deli güzel anlaşıyoruz biz teyzecim.Bu arada memnun oldum.Beril ben de."
Geri çekildiğinde ince hırkasının ıslak kıyafetlerim yüzünden yer yer ıslandığını farkettim.
"Kusura bakmayın.Benim yüzümden hırkanız ıslandı."
"Önemli değil kızım da senin üzerin niye ıslak?"
"Ha o mu?Az önce Birkan yüzünden kendimi yakacaktım.Gel görün ki kıymetim bilinmiyor."
"Görüyorsun Sultanım.Deli divane oldu bana olan aşkından."
Dirseğimi karnına geçirdiğimde iki büklüm kaldı.
"Nasıl yani?"
"Şey teyzeciğim siz ona bakmayın.Kendisi biraz dayak istiyor da!"
"Genç aşıkların hâli de böyle oluyor işte.Biz de Hasan'ımla böyleydik zamanında.Hadi salona geçin de size bir şeyler hazırlayayım."
"Çok sağolun ama benim acil eve gitmem lazım."
"Kalsaydın kızım keşke."
"Belki sonra.Teşekkür ederim."
"Peki.Sen bilirsin bakalım.Neyse ocakta yemek var.Ben gideyim sonra konuşuruz güzel kızım."
Gülümseyip kafamı salladığımda arkasını dönüp gitti.Hızla Birkan'a dönüp kaslı koluna yumruk attım.
"Hayvan herif!Niye utandırıyorsun beni?"
"Seni utandırmak hoşuma gidiyor."
Kolunu omzuma dolayıp yukarı merdivenlere doğru ilerletti.
"Seninle şu şekilde konuşmayı bile özledim be,"dedi.
Yanağımdan bir öpücük çaldığında basamakları çıkmıştık.Deli gibi sırıtırken herhangi bir odanın kapısını açtı.
"Bu ıslak kıyafetlerle durursan hastalanırsın.Eğer istersen annemin kıyafetlerinden bir şeyler veririm."
Nesrin'in konusu geçtiğinde yüzümü buruşturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli!
Teen Fiction"Sana bir şey söylemiştim,hatırlıyor musun?" Geldik asıl konuya! "Hafızam silindi.Dünden önceki her şeyi unuttum." "Öyle mi?" "Öyle." "Beni nasıl hatırlıyorsun o zaman?" "Sana gıcık olduğumdan unutmamışımdır." "Teveccühünüz hanımefendi.Hiçbir şey hi...