Misafir

2.8K 177 86
                                    

Pijamalarımı giymiş film izlerken kanepede keyif yapıyordum.Hafta sonu olduğu için okullar tatildi.Elimi kaseye daldırıp bir avuç mısır aldım.Gözlerimden yaşlar aka aka filmin sonunu izlerken,elimdeki bir avuç mısırı ağzıma tıktım.

"Allah belanı versin senin yönetmen bozuntusu!Nasıl kıydın adamcağıza?Gül gibi kız,çocuğuyla ortalıkta kaldı.Oğlum bak var ya seni bir elime geçirirsem,sülalen gelse kurtaramaz!İnşallah o çektiğiniz diziler de,filmler de reyting kurbanı olur!"

Burnumu sesli bir şekilde çekip peçete ile sildim.

"Vah vah!Gitti Vallahi adamcağız.Hepsi o yönetmenin suçu!"

"Anne!"

Burnumu tekrar çekip ağlamaya başladım.

"Pis yönetmen!Güzelim kızı kıskandın da ondan dolayı adamı öldürdün değil mi?"

Lan ben ne diyorum?

Etrafa çekingen bakışlar atıp dudağımı ısırdım.

Tımarhaneye götürmezler beni değil mi?

Ben deli miyim de oraya tıksınlar canım!

"Ne var kız?"

Odaya giren anneme bakıp televizyonu gösterdim.

"Anne şu filmin yönetmenini öldürsem kaç yıl ceza alırım?"

Annem televizyona bakıp bana döndü.

"Kızım niye öldürüyorsun adamı?"

"Güzelim kızı sevdiğinden ayırdı!Üstelik çocukları da vardı kız anne.Tutmayın beni boğacağım o adamı!"

"Kızım sanki seni tutan var!"

Tüm ambiyansın içine eden anneme bakıp elimle alkış yapmaya başladım.

"Bravo anne.Bozmasan olmuyordu değil mi?"

"Beril bak beni sinir etme,terlik geliyor he!"

"Çocuk mu kandırıyorsun anne?"

Ayağındaki terliğe yönelince hızla kanepenin üstünden atladım.Odama deli danalar gibi koşarken,arkamdan gelen annemin ayak seslerini duyabiliyordum.

"Kış kış."

"Beril buraya gel,kaçma!"

"Kaçmak doğamda var anne."

Odama girdiğim gibi kapıyı kapatacağımda ayak engeline takıldım.

"Bak eğer gitmezsen babamın en sevdiği gömleğini ütüyle yaktığını söylerim."

Sırıtarak kapıyı bıraktığımda geriye doğru çekildim.Annem odanın içine doğru yürüyerek tam karşımda durdu.

"Hain kız seni.Demek söyleyeceksin öyle mi?"

Sırıtarak kollarımı göğsümde bağladım.

"Hı hı."

"O zaman senin tam üç kez okuldan kaçtığını söyleyecek olsam,bir sorun olmaz değil mi?"

Sırıtma sırası anneme geçtiğinde dumura uğrayan yüzümle bakakaldım.

Babam öğretmen.Eğer öğrenirse bittim ben!Okulla ilgili sorun çıkardığımda kızıyor ve üç gün dilinden kurtulamıyorum.Gözlerimi kısıp sinirle baktım.

"Söylemeyeceğim demiştin!"

"Bir şartla söylemem."

"Neymiş o?"

"Eğer babana gömleğini yaktığımı söylemezsen ve bana temizlikte yardım edersen söylemem.Seçim senin kızım?"

"Senin bu yaptığına hile denir!"

Deli!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin