FİNAL

2K 55 50
                                    

~~~
-Dans ederlerken çalan şarkıyı ekledim.Dinlemek isteyen,dinleyebilir.
Damatlık konusunda da emin olamadım ama gerçekten hoşuma gitti.
~3 Sene Sonra~

Bugün benim en mutlu günümdü.Evleniyordum.Birazdan tüm o gözlerin içinde evet diyecektim.Birkan'ı tüm her şeyiyle kalbime mühürleyecektim.Balık model bu gelinlik hayallerimden de öte bir güzellikteydi.Kendimi bu aynanın karşısında incelemeden duramıyordum.Kızların hayran gözleri üzerimdeyken ağır ağır onlara döndüm.

"İnanamıyorum.Beril sen muhteşem olmuşsun."

Önce Dilek konuştu,ardından Asya.

"En güzel gelin benim derdim.Ama sen galiba beni bu güzellikle geçtin.Çok güzel olmuşsun."

Belma hayranlıkla beni süzüyordu.

"Muhteşem olmuşsun."

"Sağol canım."

Selin ve Burcu ellerini ağzına kapatmış beni süzerken dayanamayarak ufak bir kahkaha attım.

"Bir şey söylesenize?"

"Beril çok güzelsin."

"Sağol Selin.En yakın zamandan nişanlınla sen de evleneceksin.Eminim çok daha güzel olacaksın."

Burcu ağır haraketlerle yanıma gelip kulağıma fısıldadı.

"Enes'le birbirimizi sevmemize rağmen bir türlü açılamamıştık.Ama senin sayende sevdiğime kavuştum.Hep çok mutlu ol Beril.Asya'ya çaktırma ama hayatımda gördüğüm en güzel gelinsin.Bak sakın çaktırma.Döver beni."

Sırıtarak geri çekildiğinde,gülümseyip kafamı salladım.Heyecandan elim ayağım titriyordu.Asya yanıma gelip elimi karnına koydu.

"Teyzesi,yeğenin çok güzel olduğunu söylüyor."

"Teyzesi yesin onu.Bir an önce doğur şu çocuğu da az seveyim."

"Daha bir aylık."

Dilek yanıma gelip kollarını boynuma doladı.

"Çok mutlu ol.Seni çok seviyorum kuzum."

"Ağlatma beni ya.Makyajım bozulacak.Ben de seni çok seviyorum.Bir ay sonra düğününde durmadan oynayacağım."

Gülerek geri çekildiğinde biraz ötede ağlayan annemi,gözleri dolan babamı gördüm.İçim burkuldu onları böyle görünce.Ağlamamak için savaş vererek yanlarına yürüdüm.Önce babam sarıldı.

"Canım kızım.Unutma evlensen bile,sen her zaman benim ufak Beril'im olarak kalacaksın.Evini sakın unutma.Kapımız sana her daim açık."

"Sağol babacım."

Babam ağlamamak için direnirkem annem sarıldı.Hıçkırarak ağlamaya başladığında gözyaşlarımı tutamadım.

"Birkan'dan yana endişem yok kızım.O sana gözü gibi bakacak eminim."

"Öyle annem."

Kısa bir duygusallıktan sonra bozulan makyajımı kuaför abla tekrardan yapmıştı.Şimdi de Birkan'ın gelmesini bekliyorduk.Kısa bir süre sonra kapı açıldığında tüm yakışıklılıyla içeriye girdi.Ardından Nesrin anne,Adnan baba,Can,Aykut,Enes ve Hakan sırayla girdiler.Evet onlara anne ve baba demeye başlamıştım.Çünkü böyle istemişlerdi.Başta zorlansamda ayak uydurabilmiştim.Birkan ağır adımlarla tam karşıma geldi.Sanki beni içine katmak ister gibi bakıyordu.Hayran bakışları arasında kaybolurken uzanıp alnımı öptü.

"Çok güzel olmuşsun gelinim."

"Sen de çok yakışıklı olmuşsun yiğidim."

Deli!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin