Karakol vakası

1.4K 71 13
                                    

"Beril biz neden buraya geldik?"

"Biraz sonra bir katliama tanık olacaksın yiğidim.Bunu görmeye hazır mısın?"

"Ne?"

Gözlerimi kısıp Birkan'a döndüm.Kaşlarını çatmış bir dükkana bir bana bakıyordu.

Bugün bana o bozuk alarmları satan amcaya gününe göstereceğim!Beni uykumdan bölen o alarmlarını alsın kıçına soksun!

Tövbe tövbe!

Birkan elini koluma koyup geriye doğru çekiştirdi.

"Şu an bakışların cinayet işlemesine ramak kalmış birine benziyor.O yüzden buradan gidiyoruz."

Kolumu elinden kurtardığımda,kaşlarımı çatıp yüzüne baktım.

"Önce o bozuk alarmın hesabını versin!"

"Ne alarmı Beril?"

"Bu dükkandan aldık.Hayır yani ne yapıyor da ayarlarıyla oynuyor?Ama ben ona bunun hesabını sorarım!"

Kurnazca sırıtıp bakışlarımı dükkana çevirdim.Hızlı adımlarla içerisine girdiğimde Birkan arkamdan geliyordu.İleride gördüğüm amcanın yanına ilerledim.Ellerimi belime koyup tek kaşımı kaldırdım.Birkan tam dibime geldiğinde yapmamam için parmağını belime bastırdı.Omzumu silkip bize bakan amcaya döndüm.

"Utanmıyor musunuz millete bozuk eşya satmaktan?!"

"Ne diyorsun sen?!"

"Diyorum ki;sattığınız tüm alarmlar bozuk!"

"Haddini bil!Ben bozuk eşya satmam!"

Tam karşılık verecektim ki Birkan konuştu.

"Kiminle konuştuğuna dikkat et!"

"Yahu bela mısınız başıma?Defolun şu dükkandan!"

Telefonumu gizlice cebimden çıkarıp ses kaydını açtım.Tekrar cebime sokup,Birkan'ın kolundan tutarak geriye çektim.

"Sen kime defol diyorsun lan?!"

Birkan'ın susması için elimi ağzına bastırdım.

"Eğer buradan çıkmazsanız bunun hesabını ödetirim size!"

Sinirle raftaki alarmı alıp yere attım.

"Sen benim yiğidimle nasıl konuşuyorsun ha?Al bu alarmlarını çöpe at!"

Birkan adama yaklaşıp kafa atınca gözlerim şokla büyüdü.

"Ah!"

"Bunun hesabını ödetirim diyordun,hadi ödetsene lan!"

Adam kanayan burnunu tutarken sinirle ayağa kalktı.

"Siz bittiniz!Kıpırdamayın sakın,polise şikayet edeceğim sizi!"
***
Ne yaptım ben ya?

Allah kahretsin!

Ah,ah!

Nerelere vurayım şu kafamı?

Tekrar ve tekrardan şu karakola gelmeyi başardık!

Benim yüzümden!

Üstelik sevdiceğimi de tehlikeye attım!

Başkomiser amcacığım yine nasıl gelmeyi başardınız buraya der gibi bakıyor şu an.Hiç sormayın Vallahi.Tüm suç benim!Birkan her an adama saldıracak gibiydi.Bu benim endişemi daha da arttırıyordu.

Üstelik adam utanmadan sırıtıyor birde! 

İnşallah serçe parmağını demire çarparsın!İnşallah kaygan bir yere basar da iki seksen yere uzanırsın!

Deli!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin