Karşımda kapıyı açtığımda tam zile doğru uzanmış bir Oğuz vardı. Beni ve abimi görünce gülümsedi."Şey ben seni aradım ama açmayınca haber vermeden gelmiş oldum."
"Sen sadede gel niye geldin buraya?" diye sordu abim sert bakışlarla. O sırada Oğuz'un yutkunduğuna yemin edebilirim.
"Şey ben Gece'nin antrenman yapması gerektiğini düşündüm ve..." abim kaşının tekini kaldırdı ve Oğuz tekrar yutkunup "bu gün okul olmadığı için çalışabileceğini düşündüm."dedi.
Abim bana baktı. Biraz düşündü." Eve erken gelmiş ol." Oğuz'a bir bakıp, "Kendinede dikkat et. " dedi.
Kendimi gülmemek için zor tutuyordum. Daha sonra başımı salladım. Ve yanağından öpüp "Sende gel yolda Açelya'yı da alıp öyle gideriz olmaz mı?" dedim. Yüzü biraz yumuşamış gibi oldu. Sonra onaylayıp çıktı.
Yolda abim kendi arabasıyla Oğuz da kendi arabasıyla gitti. Ben tabi abimin arabasına bindim. Yoksa bacaklarımı kırardı. İçimden Oğuz'la konuşmaya karar verdim.
'Baya korkuyordun abimden.' dedim gülerek. Tabi içimden yoksa abim delirdiğimi düşüne bilirdi.
'Abinin içinden geçen işkence biçimlerini duysan sende o halde olurdun.' dedi bu lafına daha çok güldüm çünkü abimin yapacaklarını az çok biliyordum.
'Tabii sen rahatsın. Kardeşi olduğu için sana o işkenceleri uygulayamaz. Ama ben kardeşinin arkadaşı olarak büyük bir tehlike içerisindeyim.'
'Tamam be sustum. Abim seni ammada korkutmuş, konuşmadan hemde! Canım abim benim.' Açelya'nın evinin önüne gelmiştik. Kapıyı ben çaldım yanımda abim arkamızda Oğuz vardı.
Nagehan teyze ablasının yanına gittiğinden ve babasıda uyanmayacağından kapıyı Açelya açmıştı. Uykulu gözlerle bize bakan arkadaşım baya bir huysuz görünüyordu.
"Niye geldiniz sabah sabah ya!" diyip tam kapıyı kapatıyorduki son anda ayağım ve ellerimle kapatmasını engelledim. Gözlerini zar zor açarak konuştu.
"Ya bak henüz geç değil hala yatağıma gidersem geri uyuyup rüyama devam edebilirim." dedi.
"Ya öküzmüsünde bu kadar uyuyon?"
"Bunu bana gününün yarısını uyuyarak geçiren kişi mi söylüyor?"
"Iii... beni karıştırma şimdi."
"Ya canım bak sabaha kadar kitap okudum daha yeni yattım yatalı 4 saat oldu olmadı. Nolur uyuyum." dedi.
Saate baktım ve onun uyuma zamanının dolduğunu görünce,
"İyi tamam hadi git uyu kıyamam." dedim hayin bir sırıtışla.
Bana mutlulukla bakıp gitti. Abim bana ne yaptın sen bakışları atarken ben ona bekle sen bakışımı attım.
Bi süre sonra Açelya sinirli bakışlarla
"Aferin uykum açıldı ne istiyorsun?""Antrenmana gidicez hadi hazırlan." dedim hızlıca. Ayaklarını sürüye sürüye kalktı tabii söylenmese olmaz. "Bir cumartesim var onunda içine edin zaten dimi?" dedi. Bu sözlerine güldüm.
"İkinizin arasında nasıl bir bağ var?" diye sordu abim ve Oğuz aynı anda. Onlara dönüp sadece gülümseyerek omzumu silktim.
Açelya hadi gidelim dedi ve çıktık.
"Açelya sen abimin arabasıyla gelir misin?"
"Şey niye?" hafiften kızarmıştı suratı benden kaçar mı, kaçmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element Krallığı
Science Fiction81 milyon alem vardır. Biz sadece belli başlı olanları biliriz. Melekler, insanlar, hayvanlar, bitkiler, cinler ve şeytanlar. Peki ya bilmediklerimiz... Normal bir kız olduğunu düşünen Gece'nin macerasına kulak vermeye ne dersiniz? Kapak tasarımı: @...