Eve geldiğime gerçekten sevinmiştim. Çünkü buradan daha rahat bir yer yoktu. Zaten paramda azalmaya başlamıştı.
Sanırım iyiki bulmuş beni sevdiceğim. Ay şimdi Oğuz demişken... Acaba eskisi gibi mi davransam ona? Yani biz önceden yani hafızam silinmeden önce baya baya sevgiliydik. Yani böyle canım, aşkım, böceğim, sevgilim gibi o bana hep prensesim veya güzelim derdi. Sadece ona izin verirdim. Başkaları diyince sinirime dokunuyor çünkü.
Bir anda elim telefona gitti. Acaba mesaj attı mı diye. Abimle olan husumetten sonra o da gitmek zorunda kalmıştı. Telefonda bir mesaj geldiğini gördüm heyecanla açmıştım ki bilin ne gördüm? Fatura Bildirisi. Ya bu iletişim memurları bana daha çok mesaj atıyor. Ne kadar iyi insanlar... Ama bizim odun 'güzelim' diye bir mesaj bile atmamış... Öküz ne olacak!
Sinirle telefonu geri bıraktım. Ve birkaç saniye tavanla bakıştık. Daha sonra dayanamadım ve onada sataştım.
"Ne bakıyon la sen öyle?"
"..."
"O kadar da yanlız değilim tamam mı sadece belkide işi vardır."
"..."
"Lan cevap versene!"
Tam yatağın üstüne çıkıp tavanla dayağa girişecekken bir anda telefonum çaldı. Hızla elime aldım ve kendimi gördüm. Biri görüntülü arıyordu herhalde... Kim ki?
'Sadece benim öküzüm' görüntülü arıyor.
Ayyyy kıyamam o kadarda laf ettim. Bir süre gülümsedim ve daha sonra kendime gelip açtım.
O sırada oturur pozisyona geldim.
"Imm... Nasılsın güzelim?" dedi ay senin güzelim diyen ağzını öpeyim... Offff salak Gece adam senin zihnini okuyor sen ne düşünüyorsun...
Tabi bunları duyan Oğuz oradan gülüyordu bu halime.
"Senin öpeceğini bilsem her zaman sana güzelim derim." dedi manalı manalı.
"Oğuz!?"
"Efendim güzelim?" dedi ama güzelim derken ayrı bir muzip çıktı sesi.
"Şansını zorlamasan mı?"
"Ben yinede deneyeyim de..."
"Seni özlüyorum."dedim. Bu halime şaşırdı yani durduk yere dememe.
" Bende seni özlüyorum ama bir anda ne oldu? "
" Dedinya nasılsın diye ondan." dedim ve devam ettim." Ya Oğuz biz evli değil miyiz? Benim bildiğim Taranya da böyle işaret çıkınca bir kutlama yapılır ve ertesi gün de evli bir çift olarak yaşarlar." dedim bıkkın ve huzursuzca.
"Bilemiyorum güzelim. Belki abinden belki bilmiyorum... Aslında senin benim yanımda olman daha güvenli çünkü biz beraberken daha güçlüyüz birde Açelya bir büyünün üzerinde çalışıyordu. Ve benim evimin üzerinde birkaç deneme yaptı ve sanırım işe de yaradı."
" Ne büyüsü bu?"
"O buna saklanma büyüsü diyor çünkü bu senin orda olduğu saklıyor kimse buranın dışından zihnine giremiyor, aoranı hissedemiyor, büyüyle bile bulamıyor."
"Harika hemen yanına geliyorum." dedim. Ama gülümsemem yüzümde döndü. "Yanlız küçük bir ayrıntıyı atlıyoruz." dedim.
"O ayrıntı bir gün beni deli edecek ama olsun." dedi derin bir nefes vererek.
"Acaba özel genle mi ikna etsem." diye fikir yürüttüm ama olmazdı ben böyle bir adilik yapmazdım. Yapamazdım.
"Ya da anlatsak yani sen onun kardeşisin ve güvende olmanı isteyen ilk kişi o." diye daha iyi bir fikir söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element Krallığı
Science Fiction81 milyon alem vardır. Biz sadece belli başlı olanları biliriz. Melekler, insanlar, hayvanlar, bitkiler, cinler ve şeytanlar. Peki ya bilmediklerimiz... Normal bir kız olduğunu düşünen Gece'nin macerasına kulak vermeye ne dersiniz? Kapak tasarımı: @...