"Hai saya Haziq Imran"kata lelaki tersebut cara dia memperkenalkan diri nye agak pendek ye.
Satu kelas mula berbisik antara satu sama lain tentang budak baru tersebut dan budak perempuan yang paling kecoh masa itu budak lelaki pula mula berasa cemburu dengan perhatian yang budak baru itu dapat.
"Ok murid-murid sila bertenang jangan kecoh sangat ye"cikgu Zara mula bersuara sebelum keadaan menjadi tidak terkawal.
"Baiklah Haziq kamu boleh duduk di depan Kamilia yer dan kalau kamu nak tanye ape-ape dan tak faham apa-apa kamu boleh tanye pada akil dan Elly mereka ketua dan penolong kelas ini."kata cikgu Zara dengan lembut.
"Baik cikgu"balas haziq lalu pergi ke tempat duduk nye.
"Cikgu kenapa saya jadi penolong pulak bukan syafikah ker penolong kelas."tanye aku dengan pelik.
"Cikgu lupa nak bincang dengan awak yang syafikah tak boleh datang sekolah sebab masalah peribadi, so cikgu pilih awak untuk gantikan die boleh?.terang cikgu zara panjang lebar.
"Boleh cikgu."jawab aku tanpa banyak soal
Selapas sesi perbincangang kami yang panjang itu kami pun memulakan sesi pembelajaran kami.
🤗WAKTU REHAT🤗Sebaik sahaja loceng berbunyi aku mengemas barang-barang aku yang ada di atas meja untuk keluar rehat habis sahaja mengemas ada satu mahluk allah ni menghalang jalan aku.
"Aduh sape pulak yang halang jalan aku ni"bisik aku dalam hati.
Aku memdongakkan kepala aku keatas untuk melihat siapa kah ia dan orang tu Haziq Imran si budak baru tu.
"Kau nak ape"tanye aku dengan nada sedikit garang biasa lah tu baru jumpe kena garang sikit.Hahaha
"Ala takpayah lah marah-marah aku just nak tanye kau bilik guru dekat mana"tanye Haziq sambil membongkokan belakang die sedikit sebab aku still duduk di kerusi so pendek sikit.
"Haish kau ni macam budak kecik lah jom lah aku tunjuk kau alang-alang tu boleh aku gi kantin."kate aku dan bersedia untuk bangun tetapi aku masih di halang untuk bangun disebabkan die mana taknye die mula dekat kan muka die dengan muka aku kot.
"Kenapa macam tak ikhlas jer"tanye die dengan mata haziq bertemu dengan mata aku.
Belum sempat aku menolak badan nye satu suara mengejut kan kami berdua
"KAU BUAT APA TU"kate lelaki misteri itu. (Sebenarnye die tak misteri pun secret 9 nanti korang tau lah sape)
TBC
*Capter kali pendek sikit tau dira dah penat fikir
*Tapi dira harap korang still enjoy ok dan author tahu perkembangan cerita ni slow sikit but dira akan usaha lagi untuk buat yang terbaik ok tqVote🌟
Comment📱Tq.
KAMU SEDANG MEMBACA
{The Secret Crush}✔
Romance[COMPLETE] Sinopsis {The Secret Crush} Tak akan ada siapa pun faham perasaan aku,untuk melepaskan orang yang kita sayang ia memang menyakitkan.Crush kenapa susah sangat untuk aku dapatkan kau?? Aku korbankan cinta aku untuk sahabat aku sendiri, tapi...