Hai readers before start baca jangan lupa vote ok sayang korang💞
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
"KAU BUAT APE TU"jerit Efiq dan aku mencari dimana suara itu.
"Mana ada aku buat ape-ape"jawab haziq selamba sebaik sahaja tahu tuan punye suara.
"Tak ade buat ape-ape kau kate habis kenapa kau dekat kan muka kau dekat Elly"Tanye Ediq dengan muka bengang
"Efiq relaks lah die takde buat ape-ape pun die just mintak tolong aku bawak die pergi bilik guru dan die student baru kelas kite."terang aku sebelum die fikir bukan-bukan.
"Kau dah dengar kan die kate ape mesti kau fikir aku nak kiss die kan, aku ni waras lagi tau."sambung haziq
"Asal die kate macam tu depan efiq tahu tak kau cakap macam tu kau buat muka aku merah macam nak tebakar tau tak" rungut aku dalam hati.
"Biar aku yang bawak kau pergi bilik guru kau Elly pergi rehat."arah efiq
"Kenapa kau kena bawak aku pulak cikgu Zara kate kalau ade ape-ape tanye pada ketua atau penolong so now tugas die kau tu pengawas biasa jer."terang haziq menandakan die tak puas hati.
"We haziq die tu ketua pengawas sekolah ni."terang aku pendek
"Ha sudah-sudah kau ikut aku pergi bilik guru kau Elly pergi rehat sekarang muktamad"putus Efiq dan aku terus keluar dari kelas dan meninggalkan efiq dan haziq.
🍫KANTIN🍫
Sampai sahaja aku di kantin aku terus pergi membeli makanan dan mencari kawan-kawan aku.
"Hai korang."tegur aku sebaik sahaja jumpe mereka.
"Hai,we Ell asal kau lambat keluar rehat."tanye Ayani.
"Budak baru tulah die --"
"Kenapa dengan budak baru tu?"belum sempat aku menghabiskan ayat aku Zafran tiba-tiba menyampuk percakapan aku.
"Kau ni Zafran dah lah datang tak bagi salam lepas tu main potong jer cakap Ell"bengang stella.
"Relaks lah Stella."Afiq cuba menenangkan Stella.
"Hrmm yelah-yelah aku salah so now Elly asal ngan budak baru tu" Zafran sangat ingin tahu tentang nye.
"Ok tadi dalam kelas aku kemas-kemas meja aku sebelum keluar rehat and then haziq budak baru tu datangkat aku suruh tunjuk die kat mana bilik guru sebab cikgu Zara panggil lepastu aku nak bangun die halang aku dengan dekatkan muka die betul-betul depan aku masa tu jugak Efiq datang lepatu efiq jerit dia ingat haziq nak kiss aku haziq dengan aku terangkan dekat dia apa yang jadi nasib Efiq tak tumbuk muka die tadi"terang aku dari mula sampai habis tak tahulah dorang faham tak cerita tu.
"Wow hebatnya drama korea tak berbayar korang impressive gila"kata Danny dan membuat kan semua orang geli hati.
"Kau ingat aku nak sangat ker buat drama korea tak berbayar tu Danny kau tau tak masa tu aku malu gila."kate aku
"Kalau kau nak yang berbayar tu suruh Afiq buat lagu untuk drama korang tu"kata Danny lagi.
"Eh asal aku pulak yang kena sponser lagu aku dekat diorang ingat murah ker lagu-lagu yang aku buat tu" kata Afiq tanda tidak puas hati.
KAMU SEDANG MEMBACA
{The Secret Crush}✔
Romance[COMPLETE] Sinopsis {The Secret Crush} Tak akan ada siapa pun faham perasaan aku,untuk melepaskan orang yang kita sayang ia memang menyakitkan.Crush kenapa susah sangat untuk aku dapatkan kau?? Aku korbankan cinta aku untuk sahabat aku sendiri, tapi...