Глава 3

4.5K 121 13
                                    

Констанс

Събудих се, а него още го нямаше,излязох от стаята му и се разходих из целия апартамент,а от него нямаше и следа.За Бога къде може да отиде човек в пет сутринта,къде по дяволите се беше дянал и той?Не че ми пукаше де,дори и да му се е случило нещо мен какво ме интересуваше?!Мразя  го от дъното на душата си,за това че по негова вина ни хванаха, заради самия факт,че се държи като дивак с мен,заради самия него.Щях да бъда безкрайно щастлива,ако му се случи нещо и никога повече не се върне,но нямаше да изпитам удоволствието което той ми дава,нямаше да  викам и да крещя така,както само той може да ме накара.По дяволите имам нужда от него,но и не мога да го понасям.Охх искам да счупя нещо.-тя забеляза един сервиз от порцеланови чинии на плота и ги хвърли на земята.където след удара имаше цяла мозайка от парчета бял порцелан.

Дион

Ти си една кучка,една секси кучка Кони.Омръзна ми от теб и от прищевките ти,заради теб съм в това състояние,заради теб тичам тук бос и по боксерки по брега на плажа. Курва отваряш си краката за всеки,но не и за мен,с какво съм по различен от другите,защо не ме искаш,защо ме презираш?Вярно,че и аз не показвам обич към теб,но ти си по жестока,аз поне ти признавам или показвам,че те желая до болка.По дяволите всичко тази подутина в панталона ми няма да спадне дори и от този студ,искам да те изчукам и просто да не мисля повече за теб,но ти си като отрова,навлизаш бавно и безметежно.Как успя да влезеш под кожата ми така бързо,защо не мога да си те избия от главата,защо не мога да ти се наситя, проклетнице?

ПокорствоWhere stories live. Discover now