-Охххх,но,но ти?!
-Да,бейби аз,някой друг ли очакваше?-не изчака отговора ѝ- Боя се,че ще те разочаровам,но аз ще бъда последният ти мъж.Няма да позволя на никой да те чука,разбра ли?-той стисна в шепата си красивото ѝ лице.
-Махни се,оххххх!-не успя да продължи по-нататък, защото той влизаше в нея все по-бързо и по-бързо.
-Какво казваше,скъпа?Не те чух...-още един силен тласък.
-Не,моля те стига,не мога повече!
-Можеш мила, можеш.Знам,че можеш,ти ще издържиш всичко.
-Моля те,не го прави,моля те!- хленчеше като малко дете.
-Не се хаби сладкишче,след като приключа сега,после ще те имам отново и отново,а ти няма къде да ми избягаш.
-Аз ще се съпротивлявам,няма да ти се дам толкова лесно.-изсъска му тя.
-И какво ще направиш,аз ще те имам,дори вече те имам?!
И вълната на екстаза ги заля,те достигнаха оргазма си едновременно.Дион излезе от нея и легна от другата страна на леглото,после се обърна към Кони и я притегли в обятията си.
-Как го правиш за Бога,ти си дяволски добра?!-прошепна в ухото и я обгърна по силно с ръце.-Мразя те и те желая,защо не мога да те изхвърля от душата си?
-Не искам да ме докосваш,пусни ме.
-Ще те докосвам когато и където си пожелая,аз съм твой съпруг, мръсницо!Разбра ли ме?- никакъв отговор.
-Кони,разбра ли ме?
-Никога няма да ме подчиниш,а ти разбра ли това?
Господи тази жена щеше да го подлуди, току-що я чука,а мъжествеността му отново набъбна,тази нейна непокорност го възбуждаше ужасно много.
-Добре ще видим тази работа.
-Не,пусни ме!
-Ще ме слушаш ли?
-Никога!
-Е,тогава ще си понесеш наказанието.-обърна я с лице към себе си,положи я на леглото и разтвори краката ѝ. Докато тя се опитваше да го спре и да му попречи да я има отново,той беше влязъл и отново я докарваше до лудост,като я кара да се гърчи и да вика под него.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Покорство
RomanceБрак слючен по необичайни обстоятелства,един съюз на двама врагове и двама любовници.Тя, инатлива и високомерна.Той, самовлюбен и властен буржоа,готов на всичко за да я има!Какво ще се случи?!