Глава 26

2.1K 71 2
                                    

- Е, Дион защо не си ми казал синко,че си се оженил?! И то за толкова прелестно създание,като Констанс.

Той се обърна към Кони,за да демонстрира уважението си към нея,а след това под масата доскосна с крак глезена ѝ. Това не беше толкова трудно, тъй като тя стоеше точно до него,а за най-голямо  щастие и двамата му синове от другата страна на масата. Можеше да прави каквото си поиска с малката си кукла,без никой да разбере.
Тя на няколко пъти го ощипа,но той с нищо не издаде действията ѝ.

- Татко ние с Кони се оженихме на бързо и не сме канили никога.Само родителите ѝ не беше кой знае какво.

-А ти защо не покани нас?

-Вече ти казах, малко е сложно!

-Добре,сега тя е тук и ще се опознаем по- добре!

Олеле,той какво си мислеше,че прави?Спусна ръката си незабелязано между краката ѝ и сложи пръсти на дантелените ѝ прашки.В отговор бедрата ѝ се стегнаха,а най-съкровеното ѝ място се овлажни от допира на пръстите му,това го възбуди още повече.Кони не издържа,когато той вкара пръста си в нея и изхлипа.

-Ъъъм,аз ще отида да се освежа!Моля да ме извините.

-Няма проблем.- отвърна майката.

-Искаш ли помощ?- и тримата едновременно. Какво нещо?

-Не благодаря,вече знам къде е.

Роланд дръпна ръката си от скута ѝ и тя се изправи,след което изчезна със скоростта на светлината. Минута след като тя напусна масата и телефона на Ро звънна,той също излезе с предтекста,че е важно и е от фирмата.

-Кони моля те?!

- Роланд защо си дошъл?

-Моля те нека да им кажем за нас,вече няма проблем да бъдем заедно.

-Ти не разбираш ли,че вече не те искам.От една година ме лъжеше,че жена ти бави развода и че не можем да сме заедно заради нея.А тази вечер си довел тази,тази проститутка. Когато ме лъжеше ,че ме обичаш,че ме желаеш пак ли я чукаше?

- Никога не съм го правил,сладка моя.Аз обичам теб,и не съм ти изневерявал.

-А тя защо е тук?

-А ти?

-Аз какво?

-Защо се омъжи за сина ми?

-Не знаех,че ти е син!

-Няма значение,че ми е син,защо се омъжи?

-Защото!Не е твоя работа,аз не исках да се женя за него,но нямах избор.

-Винаги има избор,просто си го направила,за да ми отмъстиш.Аз щях да те намеря,дори след като напусна комапанията ми,аз знаех къде си.Но по време на процеса по развода нямах време и....

-Няма и!

-Има,ще му кажеш всичко и ние ще се оженим.

-Какво,да не си полудял?

- Да, по теб.

-Но,аз не!

-Лъжеш.

-Дали?

-Ако не си признаеш,че ме обичаш още сега,ще отида веднага в другата стая ще извикам Патриша и ще я чукам,а ти ще слушаш виковете ѝ.

-Значи това е любовта за теб?

-Ти сама ще ме принудиш,да прибегна до това.

-Ох, горкичкия. Прави каквото си поискаш,дори може да викнеш и бившата си жена.-тя се измъкна от банята и се върна на масата.

ПокорствоWhere stories live. Discover now