Глава 24

2.1K 73 6
                                    

- Мамо!-чу се силен вик.

-Мат,о това е Матю!Дион ела да го посрещнем.

- Аз не искам.

- Но защо,ти толкова обичаш брат си?

-Ние с него в момента не сме в  много добри отношения.

-Е стига де,за какво пак сте се скарали?

-Няма значение,не е важно.

Дали не е важно след като и двамата сте се влюбили в една жена,а тя си ляга с баща ви?Но щом това не е важно?!

-А,мамо!Ето къде си била,о и ти ли си тук?!

-Да.

-Не съм искал да ми отговаряш.

-Няма теб да питам,ще правя каквото си искам.-той рязко се изправи от стола.

-Ти май си търсиш боя?

-Също като теб.

- Момчета стига!Какво се е случило между вас,вие бяхте готови на всичко един за друг?

-Още е така.-отвърна Дион.

-Моля те, не бъди циничен.Къде е Кони?

-С татко отидоха до тоалетната,но доста се....-той не изчака да довърши.

-Моля,отишла е с татко?

-Да,защо някакъв проблем ли има?

- Глупак!- изтърси в лицето му и профуча през тях към долния етаж.За щастие другите не го последваха.Мат бързо слезе по стълбите и отиде до спалнята на баща си, защото знаеше какво се случва.Няхълта вътре и за тяхно и негово облекчение те бяха с дрехи и се караха.

- Какво става тук за Бога?

-Ти не се бъркай,Мат!

-Защо сте тук, Кони?

-Той искаше да говорим.- Мила защо не каза и другото?!

- Сега се махни, защото не сме свършили.-  С кое не сте свършили пич, мисля,че свършихте всичко!

-Хайде, Кони ела с мен.-той подаде ръка.

- Идвам.

Хвана ръката му,след което изчезнаха от стаята.Роланд остана сам в стаята вбесен и разгневен от това,че отмъкнаха играчката му под носа.Но това не беше последната му дума,това не беше краят.






ПокорствоDonde viven las historias. Descúbrelo ahora