Глава 25

2.1K 65 4
                                    

- Патриша,искам веднага да дойдеш в дома ми,ясен ли съм?И облечи нещо много изрязано.-след това затвори телефона и го запрати в стената.
Излезе от стаята си и тръгна към трапезарията, където бяха всички.

-А,татко!Ти се появи?- възкликна Дион.

- Имах малко работа,поканих една моя близка приятелка.

-Но, това е семейна вечеря.

Намеси се бившата му съпруга,а Кони не спираше да се взира в лицето му, наистина ли се беше влюбила в този мъж!? Беше,сякаш все още не го обича,тя се влюби в него още в мига в който го видя,но и го намрази.Затова започна и това отмъщение,което  излизаше от контрола на силите ѝ!Искаше да използва един от синовете му,първо реши да е Мат,но се разколеба и....... после Дион се намеси в живота ѝ без да подозира,че.....

И "близката приятелка" дойде след двадесет минути. Можете ли да познаете с какво беше облечена? Тясна и много,много къса леопардова пола,дълбоко и много изрязано деколте също в леопардов десен. Вързана коса на конска опашка и ярко червено червило. Всичко говореше само за една дума ПРОСТИТУТКА!

-Мила!Ела да те прегърна,добре дошла.-той я сграбчи и тя се сгуши в ръцете му,а другите стояха с виснали от изумление усти.

-Ъъъм!Татко може ли да поговорим.-и двамата.

- Какво има?

-Защо си си викнал проститутка?

-За да се забавлявам, естествено.

-Ами какво ще си каже Кони?-за разлика от Дион Мат много добре знаеше,че всичко което прави той е заради нея.-А мама,тя как ще се почувства?

-Не ме интересува, ние сме разведени.

-Ах ти дърт пръч!

-Не ми говори по този начин,аз съм ти баща!

-Тогава се дръж като такъв.

-Дион остави го. Няма да се промени нищо,ела!-той тръгна,а Мат се обърна към баща си.

- Внимавай какво правиш татко,много внимавай!Предупредил съм те!

ПокорствоOnde histórias criam vida. Descubra agora