Както и предполагаше Кони беше закъсняла за изпита с двадесет минути,за по малко от час трябваше да отговори на сто въпроса.Но това нямаше да остане безнаказано,този глупав и нахален грубиянин щеше да си го получи.И така часът мина и тя някак успя да смогне със задачите,до колко бяха верни щеше да разбере след това?Сега имаше много спешна работя и тя е да натрие носа на новия си съсед. Ако заради него не успее да завърши и да се дипломира тази година,щеше да го убие.Но можеше ли да отрече,че това бяха най-добрите ѝ оргазми,а той я изчука само с пръсти.Дори не искаше да си представя какво ще е чувството на твърдия му член, защото само при мисълта започваше да се подмокря.Кони си тръгна от университета и се върна у дома,но вместо да се прибере тя влезе в къщата на новия си съсед.
-Къде си нахалник?- крещеше в празното помещение, защото къщата беше празна,без мебели,килим,пердета, уреди,само едно голямо легло в средата.
-Тук съм захарче,липсвах ли ти?
-Не, негоднико,но днес за малко да провалиш целия ми живот и шест годишен труд.
-За какво говориш по дяволите?
-Заради теб закъснях за изпита,а ако не го издържа сега целият ми труд ще отиде на вятъра.Заради теб няма да се дипломирам.
-Кажи ми името на преподавателя и ще уредя нещата.
-Не ти направи достатъчно,с насилие няма да постигнеш нищо,а ѝ успях да реша всички въпроси.
-Защо реши,че ще го бия,мислех да му платя?
-Разкарай се.Аз се справих.
-Тогава ела с мен,за да отпразнуваме завършването ти.- той ѝ подаде ръка.
-Аз си тръгвам.
-Не,не почакай.-препречи ѝ пътя.
-Какво искаш,пусни ме?
-Искам теб,ела с мен,мога да те направя много щастлива.
-Дори не знам името ти,а ми се предлагаш.Да ти приличам на наивна ученичка,която можеш да подмамиш лесно?
-Знаеш ли опитах с добро,но ти не разбираш.-Вдигна я на ръце и....
YOU ARE READING
Покорство
RomanceБрак слючен по необичайни обстоятелства,един съюз на двама врагове и двама любовници.Тя, инатлива и високомерна.Той, самовлюбен и властен буржоа,готов на всичко за да я има!Какво ще се случи?!