Глава 1

7.8K 169 19
                                    

-Мразя те кучи сине!Мразя те....-крещеше тя докато слизаше по стълбите.

- Скъпа,толкова си сладка когато ми крещиш.- той бързо се приближи до нея и обхвана кръста ѝ с две ръце

.-А тези устни,ах как ме молят да ги вкуся,да ги изпия,да вкуся от теб мила моя- той впи устни в нейните,но тя не отвърна на целувката,опита се да се отскубне,но и двамата знаеха, че това е изгубена битка.

- Нещастно копеле,махни си мръсните лапи от тялото ми,не ти ли стига това,което ми причини снощи?

-И какво съм ти причинил,ако обичаш припомни ми,сладката ми.- той облиза ухото ѝ и тя изтръпна от наслада.

-Не ме докосвай повече,махни се ,махни се.

-Мислех,че снощи съм те изтощил, но изглежда съм сгрешил.Смятам да оправя това- Дион се усмихна дяволито и я вдигна на ръце,след това я понесе по стълбите към втория етаж.Когато стигнаха до стаята,той я пусна и заключи вратата.

-Мразя те,не знаеш колко те мразя,животно.-тя заблъска с юмруци по гърдите му.

-Съкровище много добре занеш,че и аз не те харесвам особено,но това е физика.А тялото ти е съвършено и ме побъркава,не мога да се сдържам повече.Затова ела да ти доставя малко удоволствие както и на себе си.

-Не,не...не искам да ме докосваш.

-И двамата знаем,че не е така,снощи както и миналите нощи когато се любехме ти отвръщаше на целувките ми,на ласките ми. Затова моля те не играй театър,ти също ме желаеш Констанс,но гордостта ти не ти позволява да си го признаеш.Няма значение аз ще те чукам и в двата случая,дори снощи ми беше много по забавно,когато се бореше с желанието в теб и удоволствието, което ти предлагах.

-Ти си арогантен и груб,езика ти е много вулгарен.-тя му зашлеви един доста силен шамар в лицето.-Мразя те от дъното на душата ти.

- Край ти преля чашата-той хвана ръцете ѝ и ги вдигна във въздуха,след това я бутна в леглото. Нахвърли ѝ се като животно и разкъса роклята ѝ.Констанс започна да пищи,но той запуши устата ѝ с една доста дълга и страстна целувка.

_______________________________________________

ЗДРАВЕЙТЕ, НАДЯВАМ СЕ ПЪРВАТА ГЛАВА ДА ВИ Е ЗАИНТРИГУВАЛА!
В ТАЗИ КНИГА ЩЕ КАЧВАМ ГЛАВИ ПРЕДИМНО СЪБОТА И НЕДЕЛЯ (ПО НЯКОЛКО НА ДЕН).🔞

ПокорствоTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang