"Господи защо не мога да се успокоя още?Знам,че казах и очевидно ѝ показах,че за мен няма разлика дали е спала с баща ми,но сега ме боли. Защо по дяволите той трябваше да е първият ѝ мъж,о не не мога просто, не мога?!"
Затвори бутилката с коняк и я прибра в бара.Откакто я остави по-рано тази вечер пиеше и си задаваше един и същи въпрос "Защо точно той?".По едно време му писна и пак се върна в стаята,Кони спеше,но когато той се приближи към нея и я докосва тя се събуди.
-Дион?
-Да аз съм.-каза го леко тихо и приглушено.
-Знам,че си бесен и,и ме мразиш,но много съжалявам. Затова нека да се разведем?
-Не!
-Какво не?
-Няма да се разведем. Никога няма да те пусна да си отидеш от мен.
-Но ти ме презираш.
"Кълна се,че опитах,но не мога мила моя.Не мога да те намразя,не мога да те изхвърля от сърцето и съзнанието си,ти си моята доза наркотик,без която не мога да живея. Моля те обикни ме Кони,моля те,твоята любов ще ме излекува."
Кони не можеше дори да си представи, какво си мисли той, защото действията му бяха абсолютната противоположност на чувствата му към нея.
-Не те презирам!
-Преди няколко часа ми каза,че ме мразиш.А сега ме лъжеш.
-Не те лъжа,не те мразя,но....
-Какво"но"?
-Нищо, остваме тук за няколко дни,а после ще заминем на почивка.Може би на някое топло място?Като Хавайте?
"Аз съм една глупачка, много голяма глупачка.Защо си мислех,че ще ми каже,че ме обича? Обича,той не обича никой друг освен себе си.Знам, и аз не съм идеална,но откъде можех да знам,че Роланд му е баща,но той е знаел за мен,не разбирам откъде?"
-Мисля,дори съм убеден,че банският ще ти стой превъзходно,но може да бъдеш и без него!-думите му я накараха да се върне към реалността,той си беше същия циничен, егоистичен и арогантен мъж. Използваше, я за да задоволява нуждите си и да се наслаждава на тялото ѝ,нищо повече.
YOU ARE READING
Покорство
RomanceБрак слючен по необичайни обстоятелства,един съюз на двама врагове и двама любовници.Тя, инатлива и високомерна.Той, самовлюбен и властен буржоа,готов на всичко за да я има!Какво ще се случи?!