"Мразя се,мразя това което съм,мразя това в което съм се превърнал!По дяволите как можах да нараня най-хубаво си нещо в живота ми,проклет да съм.Но тя,тя самата ме принуди,защо избяга от мен?!Защо,след като аз я обичам толкова много?"
През това време Кони стоеше в стаята, в която той я беше завел преди час и плачеше.Не я болеше толкова от ударите,но нещо отвътре я караше да изпитва болка,сякаш я изгаряха.
"Не мога да повярвам,защо сега се чувствам толкова ужасно?Щом го мразя защо ми е гузно,че избягах с Роланд и спах с него? Защо?"
Тя се престраши и излезе от стаята,нямаше и следа от Дион,разходи се из къщата и случайно видя една стая, която е леко открехната и свети крушка.
-Господи! Дион какво си направил?
-Аз не исках Кони!-сълзи се стичаха от очите му.-Не исках....
-Няма нищо ще промия раната и ще те превържа.Хайде ела.
-Не аз не заслужавам нищо,аз съм едно нищожество.
-Защо говориш така?Хайде ела.
-Защото те ударих,мразя се,мразя,проклет да съм.-той започна да се удря по главата с двете ръце,и кръвта се зацапваше по косата и лицето му.
-Дион,не ме заболя толкова,а и аз си го заслужих. Моля те стани,ела да те промия,моля те.
-Мразя те, Кони,мразя те!
Въпреки лошите думи той се изправи и седна на дивана,а тя започна да промива раната му. Спирта изгаряше кожата му,а той сякаш не усещаше,мислеше единствено за нея,за това какво ѝ беше причинил и защо го беше направил.
-Дион,искам да те помоля за нещо?
-За какво?-той стана леко сприхав, защото подозираше какво ще иска тя- да я пусне и да отиде при баща му.
-Искам да ме целунеш.
-Какво?- изглежда,че не очакваше това,дори в най смелите си мечти не бе предполагал,че тя може да поиска такова нещо.
-Моля те,Дион целуни ме.-нямаше нужда от молби,той изгаряше от желанието си по нея. Долепи устни до нейните и ги засмука жадно,тя отвърна със същата страст на целувката. Тя самата не предполагаше,че толкова ѝ е липсвал той.Ако в началото се питаше дали изпитва нещо към него,то сега беше убедена.
-Искам да ме любиш, Дион.- прошепна тези думи в ухото му,не знаете колко съблазнително и изкушаващо,че само глупак би отказал на такава молба.
-Но защо,мила,защо след като те удрях?
-Моля те не ме питай,а само ме вземи в прегръдките си.-тя се притисна толкова плътно до тялото му, както удавник за сламка.
- Ела тук мила моя.-вдигна я на ръце и я занесе до банята,сложи я във ваната и пусна горещата вода да тече в нея.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Покорство
RomanceБрак слючен по необичайни обстоятелства,един съюз на двама врагове и двама любовници.Тя, инатлива и високомерна.Той, самовлюбен и властен буржоа,готов на всичко за да я има!Какво ще се случи?!