Според вас нормално ли е човек да се прибере в двнайсет и половина посред нощ?
Дион беше бесен,не можеше да си намери място,търчеше като луд из апартамента или крачеше назад, напред,но от нея нямаше и следа.Звъня ѝ няколко пъти,но така и не му отговори.
Внезапно някакъв шум прекъсна мислите му,идваше от вратата.-Еха,изглежда някой е решил да се прибере?!- иронията му беше меко казано злобна.
-Моля те,не започвай пак.-тя направи някакъв неопределен жест с ръка и залитна на една страна,добре че беше Дион,за да я хване.
-Господи,та ти вониш на алкохол.Защо си пила?Кони,по дяволите не заспивай,не заспивай....-късно,тя се отпусна в ръцете му и измънка нещо неразбираемо.
-По дяволите,добре ще те накажа,за това, но сега трябва да се погрижа за теб.Ела скъпа,ще ти помогна да се освежиш.
Той я вдигна на ръце и тръгна към спалнята ѝ или им,е това беше спорно, защото тя не го пускаше доброволно,винаги се налагаше да се вмъква против волята ѝ.Сложи я да легне на голямото легло и започна да сваля дрехите ѝ.След като я съблече,за пореден път изгуби цялата си еволюция, натрупала се през годините му на образоване и възпитание. Животинското в него се появи и панталоните му отчаяно му казваха,че трябва да се отърве от тях и да облекчи болката в слабините си.Е той ѝ това направи,свали дрехите си и вдигна Кони.Занесе я в банята и пусна горещата струя топла вода,да облее красивото ѝ и нежно тяло.Не успя да се сдържи и сложи ръка на гърдата ѝ,зърното ѝ инстинктивно се втвърди,а полузаспалата Кони изстена.Това беше достатъчно за него,членът му щеше да експлодира.Дори пияна безжизненото ѝ тяло го докарваше до лудост.Той я обърна към себе си и я опря на стената,впи жадно устни в нейните.Тя като,че ли леко се разсъни и се опита да го избута от себе си,но Дион нямаше такива планове.Сега щеше да я чука и нито тя,нито желанията ѝ имаха значение,нито каквото и да е било друго.От дълго време го измъчваше с отказа си да споделят леглото си,но сега щеше да си навакса.
BẠN ĐANG ĐỌC
Покорство
Lãng mạnБрак слючен по необичайни обстоятелства,един съюз на двама врагове и двама любовници.Тя, инатлива и високомерна.Той, самовлюбен и властен буржоа,готов на всичко за да я има!Какво ще се случи?!