Глава 11

2.7K 93 0
                                    

Настояще

-Къде отиваш?

-Какво те засяга?

-Може би, защото съм ти съпруг и имам право да знам къде си!

-Ти си ми съпруг само по документи,не забравяй.

-Това не е точно така, защото скъпа,ако си забравила брака ни е консумирам.-той се изправи рязано от стола си, заобиколи масата за хранене и я притисна плътно до тялото си.

- Не ми напомняй,моля те за това,че ще ми развалиш настроението.

-Друго ми показваш,когато те чукам.

Нави дългата ѝ коса около голямата си и силна ръка и я дръпна назад,Кони извика,но не я заболя толкова.След това той я целуна,грубо, настойчиво и страстно,опитваше се да се съпротивлява,но той не ѝ обърна внимание.Хапеше устните ѝ и проникваше все по навътре и навътре с езика си.И изведнъж рязко се отдръпна от нея,тъкмо когато тя си играеше с езика му.

-Ето,това доказва, че съм прав.Искаш ме,но си прекалено упорита и горда,за да го признаеш.

-Не те искам,махни се от мен!-тя го отблъсна от себе си.- Махни се ще закъснея.

-За какво ще закъснееш?

-За работа.

-Ти нямаш работа?

-Имам,преди месец кандидатствах и сега ме търсят.

-А,защо аз не знам?

-А защо трябва да знаеш,по дяволите?

-Не ми крещи!-той отново я дръпна към себе си и я стисна в хватката си.

-Ние сме женени от две седмици,а ѝ това не те бърка.-след тога го отблъсна и побърза да излезе,преди да я хване й Бог знаеше какво ще ѝ направи.

ПокорствоOù les histoires vivent. Découvrez maintenant