-Дион, Мат,Карин за Бога къде сте всички?-крещеше Роланд, а Кони беше зад него и се опитваше да го спре.
-Моля те не им казвай за нас!Моля те Роланд,какво искаш?
- Отлично знаеш какво искам.
- И какво е?
-Теб,захарче. Но ще те получа едва,когато те разберат за нас.
-Пак ти повтарям,че нямаше нас,ти си фантазираше,че те обичам.
-Ти ме обичаш.- тонът му беше гневен,стисна ръката ѝ.- Всъщност имам по-добра идея,ела....
-Къде?
-Казах да дойдеш!
-А аз те попитах къде!
-Ще идем на едно място.
-Не!
-Да!Хайде!-метна я на рамо и тръгна към колата си. Сложи я на предната седалка до него и бързо заобиколи и седна зад волана.
- Роланд нали няма да направиш,това за което си мисля?
-А ти за какво си мислиш мила?-порочна усмивка озари лицето му.
-Къде мислиш да ме заведеш?
-На едно хубаво място,където ще сме само аз и ти.
-Но,няма ли да ме попиташ дали искам?
-Не!- много бърз отговор и категоричен.
- И защо?
-Защото знам отговора,ти ме искаш,но като се дърпаш и бягаш от мен се опитваш да ми отмъстиш.
-Не,отвори тази проклета врата,искам да изляза.
Тя правеше опити да излезе,но всички бяха несполучливи,тъй като Роланд беше заключил всички врати.А и в главата му се въртяха други мисли,като да върже ръцете ѝ в случай,че се опита да му издере лицето докато шофира.
- Кони за твое добро те моля да се успокоиш и да ме слушаш, защото в противен случай не отговарям.
-Моля, какво ще ми направиш?!
-Ще видиш.
-Не разбирам как съм се залъгвала, какво съм видяла в теб,ти си тиранин,как може да ме заплашваш така?
-Ето,че мога,сега сядай и мирувай,или ще съжаляваш.
"Май прекалих малко със заплахите,но нямам друг избор,ако не я стресна малко тя ще си помисли ,че може да ме измами и да избяга.Знам,че не трябваше да я заплашвам,но не искам да се разделяме,обичам я и след толкова време да я намеря,не никога няма да я пусна да избяга. Убеден съм,че още ме обича,това е гняв и злоба,тя търси възмездие.Няма да позволя на никой да я докосва и да я отдели от мен,на никой дори и на собствения си син."
След тези размисли той я погледна с надежда,но тя му се мръщеше,вече бяха много далече от къщата, където може би се чудеха къде са те двамата.
CZYTASZ
Покорство
RomansБрак слючен по необичайни обстоятелства,един съюз на двама врагове и двама любовници.Тя, инатлива и високомерна.Той, самовлюбен и властен буржоа,готов на всичко за да я има!Какво ще се случи?!