Здравейте на всички!Днес съм в много добро настроение и може да убия някой от главните герои,но ще видим?!◔‿◔
"Мразя живота си,мразя и нея,мразя целия свят.Защо ми трябваше да се женя за нея,защо ми трябваше да отмъщавам,защо,защо тя е толкова неустоима?Господи помогни ми,как да я забравя,исках тя да се влюби в мен,а стана обратното!Защо не мога да я захвърля след като я изчукам,както правех до сега,защо я искам отново и отново въпреки,факта че знам каква курва е?Не мога повече,не искам да пия,искам да бъда с нея,ще я имам тази нощ,без да се съобразявам с брат ми."
Дион се прибра късно същата вечер и веднага тръгна към стаята си,искаше да вземе Кони в обятията си и да забрави за всичко,за всеки,за света който и без това не вървеше, както на него му се искаше.
-Кони,къде си? Кони!- последното излезе разгневено и заповеднически.-Ах ти курва такава,сега с брат ми ли ще спиш?Знаех,че си курва, но не мислех,че морала ти е толкова нисък. Мръсница,лека жена, проститутка на всичко си готова,за да ти доставят удоволствие.Е ще видим това.
Той отмести брат си от нея и го пренесе в другата стая,без дори да усети,че го местят.Така се беше напил,че не беше в състояние да помръдне. А колко до Кони,тя също не се събуди, Дион бързо разкъса нощницата ѝ и пръстите му започнаха да шарят по цялото ѝ тяло.
Той вкара един в нея и тя леко се мръдна,но не се събуди,после се отдръпна от тялото ѝ,свали всички дрехи по себе си, заключи вратата и легна върху нея. Изправи се на колене и разтвори бедрата ѝ проникна в тялото ѝ бавно и нежно иииииии.......
ESTÁS LEYENDO
Покорство
RomanceБрак слючен по необичайни обстоятелства,един съюз на двама врагове и двама любовници.Тя, инатлива и високомерна.Той, самовлюбен и властен буржоа,готов на всичко за да я има!Какво ще се случи?!