Глава 15

2.5K 89 5
                                    

-Дион за Бога,пусни ме причиняваш ми болка!

-Ти също ми причиняваш болка,като се прибираш по нощите пияна,като някоя курва.О,не какво говоря аз,като някоя,та ти си точно такава.Курва!

-Не съм "Курва"!

-О,таква си.

-Не съм курва.

-Няма нужда да се преструваш пред мен,много добре знам каква си.Ти си по долна и от най-пропадналата уличница.

-Не разбирам какво ти става Дион?Когато ме любиш си толкова мил и нежен с мен,а през другото време ме презираш?!
Какво съм ти направила толкова,от мига в  който ме видя ме намрази и все пак се ожени за мен,защо?-тя вече не можеше да издържа и изля всичките си емоции,събрали се в сърцето ѝ.

"Господи ти си ми свидетел,че опитах да те намразя,но не мога.Не мога да намразя тази кучка,как да те намразя,какво си ти Кони,какво? Щях да те боготворя, ако не беше....но си и това ме вбесява още повече."

-Това няма значение,ела  с мен за да си получиш наказанието.

-Но какво ще ми направиш?- опита се да отскубне ръката си от силната му хватка,но той нямаше такова намерение.Задърпа я към кухнята.

-Ще те измъчвам съкровище.-наведе се над нея и прошепна тези думи.-Сега ще стенеш,захарче,ще стенеш от мен,под мен,по мен.

-Звяр!

- Зверче.-и я целуна  по нослето.След това я хвана през талията и я положи на масата за хранене.Бързо и сръчно разкъса нощницата ѝ и засмука зърната ѝ.Кони извика от удоволствие.И тогава вратата се отвори.

- По дяволите!

-Дион, братко!

-По дяволите,мамка му,Кони застани зад мен.-тя се подчини и се притисна плътно зад тялото му.

ПокорствоTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon