Глава 5

3.5K 109 9
                                    

Настоящето....

-Но какво за Бога става тук, защо,защо си ме вързал?

-Не ти ли харесва захарче,мислех че си падаш по по извратения секс.Леко пошляпване по дупето,да мачкам големите ти и сочни праскови,да те плясна там където ще усетиш най добре. Затова бъди послушна или ще го използвам.-той ѝ посочи кожения камшик оставен в единия ъгъл на широкото и огромно легло.

-Дион веднага искам да ме отвържеш, заповядвам ти!

Извика в лицето му,може би,за да се опита да го стресне,но при него това имаше обратна реакция.Сякаш Дион се възбуждаше още повече,когато тя го обиждаше,ругаеше,хулеше или удряше.Защо  обичаше секса с  нея да е труден,винаги трябваше отново и отново да я покорява и смирява?Защо я обичаше дива и непокорна,а не като нормален мъж да иска една смирена жена,която ще му угажда на всичките капризи?Та тя беше такава злобна кучка,че дори не му позволяваше да спи до нея.Още в деня на сватбата тя му заяви,че няма да споделят едно легло,нито една стая.

- Сладката ми не си в позиция да нареждаш,сега аз казвам какво ще правиш и какво не,а ти ще ми се подчиняваш.Нямам търпение да вляза в теб,вече готова ли си за мен,възбудена ли си, мила, защото аз вече не мога да издържам.Ти ме подлудяваш съкровище,не мога да спя от болката в слабините,която ти ми причиняваш и след това не ми позволяваш да я освободя в теб.Мразя те кучко,мразя те,но и те желая,желая те така както не съм желал никоя друга.Сега ще бъдеш моя,само моя,но първо искам да те погледам как се храниш.

- Глупак, ако не си забелязал ръцете ми са опънати в линия,как според теб ще успея да се нахраня в това си състояние?

- Аз ще те храня,за мен ще бъде удоволствие да гледам как сочните ти и зрели като ягоди устни се отварят,за да поемат и да се затворят сладко, сладко.Хайде хапни.-той откъсна един грозд и го пъхна в устата ѝ,но в отговор на насилственото му натикваме тя изплю гроздето в лицето му,Дион се вбеси ужасно много от нейното вироглаво поведение и ѝ се нахвърли бясно като някое животно.

ПокорствоWhere stories live. Discover now