Глава 36

1.7K 65 4
                                    

-Дион,Дион благодаря ти.-едва каза през мокрите целувки, които оставяше по врата му.

-За какво ми благодариш, съкровище?- притисна я по плътно до тялото си и повдигна крака ѝ така,че да мине над бедрото му.

-Че си толкова добър с мен,знам че ме мразиш,а въпреки това сега си тук с мен,в тази вана,голи и отдаващи се един на друг, благодаря ти.

-Няма за какво са ми благодаря,аз те искам от мига в който те видях и нищо не се е променило.Искам те, Кони така както не съм желал никоя друга.Ела и ще ти покажа колко много те желая.

Той е повдигна и я намести в скута си.Тъй като ваната беше доста широка можеха да се настанят доста удобно.Тя се притисна плътно до мускулестото му тяло и започна да описва кръгове с горещото си езиче.

-Обожавам, когато ме целуваш.-прошепна Дион в ухото ѝ.

-Ето така ли?-тя гризна ухото му.

- Проклета изкусителка,не мога да издържам повече,ти ме подлудяваш.

Стисна гърдите ѝ в двете си шепи,а тя извика от удоволствие.След това с пътечка от докосвания на най чувствителните ѝ места стигна до мястото, където се съединяваха прелестните ѝ и строини крака. Леко докосна плътта и се заигра с нея,а от прелестните ѝ устни излезе стон, който едва не подлуди Дион. Единствено силната му воля и самодисциплина го въздържаха да не я изчука още сега, набързо и грубо,без да е успял да ѝ се наслади.За първи път му се случваше тя да го помоли да се любят.Да и преди се любеха и тя му се отдаваше страстно,но той я насилваше и искаше  да изпълни задълженията си като съпруга.Странно,но този път му харесваше повече,тя откликваше на всяко негово докосване,искаше той да я докосне навсякъде,да му се отдаде до край,сякаш това беше последният им път.Той продължаваше да си играе с чувствителната ѝ зона,а тя да се извива в ръцете му.

-Моля те не ме измъчвай повече,влез в мен,искам те в себе си,моля те имам нужда от теб.

-След малко съкровище,след малко.

И я целуна.Вкара единия си пръст в нея и Кони извика,след това и другия и забърза темпото на тека.Тя вече не издържаше и се притискаше колкото се може по плътно към тялото му,зарови пръсти в гъстата му и мокра коса от водата във ваната.

-Не ме измъчвай повече,моля те.

Тя приведе глава и очерта с език лявото му зърно,след това го засмука,а Дион загуби представа за реалноста,после направи същото и с дясното му зърно.Той нямаше повече сили да се възпира и намеси мъжествеността си между бедрата ѝ,повдигна я за да я намести и я пусна плавно да влезе в нея.Лек стон се откъсна от устните ѝ и блажена усмивка обрамчи лицето на Дион.Тази нощ беше най-хубавата в живота и на двамата.

ПокорствоМесто, где живут истории. Откройте их для себя