"Ох,защо просто не я накарах да страда както той страдаше по нея,защо,защо и аз паднах в капана ѝ?"
Кони се надигна от леглото и започна да търси дрехите си по пода.
-Къде по дяволите си мислиш,че отиваш?
-Махам се оттук преди отново да си ме грабнал и Бог знае къде ще ме отнесеш.
-Никъде няма да ходиш.-по тонът му ставаше ясно,че започва да се изнервя страшно много и тя се притесни как ще излее тази ярост,без да пострада.
-Моля те пусни ме и не ме наранявай.
-Какво,ама ти да не мислиш,че ще посегна на жена?- мълчанието ѝ беше достатъчно красноречиво.- Ясно,но от мен го запомни,че само боклуците и най-жалките мъже се бият с по-слаби от тях. Въпреки,че ти много добре знаеш как да се защитаваш. Твоите планове болят повече от няколко юмрука,моя малка подла невестулке.
-Защо говориш така? Какво имаш в предвид,нищо не разбрах и защо да съм подла?Аз не съм ти направила нищо,дори не те познавам,а ти мен явно, да.
-О,моля те спри да се преструваш на невинна,много добре знам каква курва си,защо мътните ме взели,мислех,че ще си още....няма значение това беше моментна слабост,която няма да се повтори. Просто ти си такава изкусителка,че ме омая със сексапила си и аз паднах в краката ти.
-От думите ти не мога да разбера нищо, съществено. Аз не те познавам,как се казваш?
-Дион Уоруик.-каза злобно и нервно.
-Това име е....
-Да така е....познато ти е,нали?
-Да, познато ми е.
-А сега се махай,не искам да те виждам повече.
-Мръсник.-тя сложи тениската му от пода и изхвърча от къщата му.
"Как може да е толкова красива?Защо и аз паднах в ръцете ѝ и аз като теб се оплетох в капана на тази секси кучка."
YOU ARE READING
Покорство
RomanceБрак слючен по необичайни обстоятелства,един съюз на двама врагове и двама любовници.Тя, инатлива и високомерна.Той, самовлюбен и властен буржоа,готов на всичко за да я има!Какво ще се случи?!