-Сега вече прекали,малка моя вещице и ще си изтърпиш наказанието още сега.
- Не ме е страх от теб,знам че няма да ми направиш нищо,ти няма да ме нараниш.
-О,сладка има много начини да те измъчвам,а така вързана ще бъде много по-лесно отколкото си представяш.
-Да,не си посмял Дион,не....-въпреки заплахите и протестите си,тя осъзнаваше,че няма шанс да се измъкне от него.Нито думите,нито крясъците ѝ щяха да го уплашат,а още по-малко да го накарат да спре.Но никога нямаше да си признае,че я е страх,това ще усложни нещата още повече.Нямаше да позволи на Дион да я види слаба.
- Хайде,Кони отпусни се искам само да ти доставя малко удоволствие.
И ето той разкъса нощницата ѝ и ахна при гледката на божественото ѝ тяло.Бързо обхвана гърдите ѝ в шепи и започна да ги мачка,след което с леко гъделичкане на корема ѝ стигна и до венерения ѝ хълм.Вкара единия си пръст в топлата ѝ ножница и тя ахна,след това и втори и отново се отдели стон от сочните ѝ устни.
-Моля те не го прави, Дион?!
- Всичко друго,но за това не ме моли. Искам те до болка кучко,защо, защо?
-Охххх...-пръстите му влизаха и излизаха все по-бързо и по-бързо в нея,а за Кони беше невъзможно да се сдържа повече и извика.Господи никога до сега не се бе чувствала.Щом пръстите му и даваха такава наслада,представяте ли си какво ще е да вкара мъжествеността си в нея?
-Вече си готова за мен.
-Не,не,не мога,не го прави,няма да го понеса.
-О,моля та ти си такава курва,че ще понесеш и още няколко.Спри да скромничиш и бъди развратаницата,която знам,че си!
Дион намести члена си точно в отвора на тялото ѝ и с леки движения влезе вътре в нея,леле толкова беше нежен в действията си.Не искаше да я нарани и да получи своето облекчения,искаше да я остави без дъх и представа за реалността.В началото влизаше и излизаше бавно,но когато усети,че оргазма наближава забърза и свършиха заедно.
-Сега ти давам малко почивка и ще продължим пак.
-Охххх,нямам сили,това ме изцеди до край.Чувствам се....
-Задоволена?
-Не, омърсена!
-Кучка.-и излезе отново бесен от стаята.
ESTÁS LEYENDO
Покорство
RomanceБрак слючен по необичайни обстоятелства,един съюз на двама врагове и двама любовници.Тя, инатлива и високомерна.Той, самовлюбен и властен буржоа,готов на всичко за да я има!Какво ще се случи?!