Глава 23

2.1K 73 9
                                    

- Роланд пусни ме веднага!

- Това заповед ли е?

- Да ти прилича на молба?

- Е в такъв случай и аз имам една заповед за теб.-той сложи ръце на бедрата ѝ и я вдигна във въздуха,след което я опря на стената.

-Пусни ме!

- След малко,сладка моя!

-Не!Сега,пусни ме и не ме опипвай!

- Ще те докосвам скъпа и много други неща ще правя с теб.-господи отново тази великолепна усмивка,ето откъде я е наследил и синът му. Той я хвана здраво в ръцете си и я отведе до най-близката стая,влезе с нея и бързо я положи на леглото. След това се върна обратно и заключи вратата.

- Роланд моля те не го прави.

-Стига коте,знам че съм ти липсвал.
От колко време не сме се виждали?

- Година и шест месеца! Най блажените ми дни,дни в които успях да се съвзема след теб. Ти беше най големия ми кошмар,защо продължаваш да ме измъчваш?

- Аз не мога да кажа същото за теб,сладка моя.Ти си най-хубавото в моя.-Той бързо и сръчно се разсъблече и се захвана с нейните прегради,нещата които му пречеха да я докосва,да я милва,да я усети в себе си,след толкова много време.

-Охххх,това не трябва,ооооо не трябва да го правим!

-Кой казва?

-Аз съм съпруга на сина ти.

-За мен това няма значение,а и ние с теб бяхме заедно много преди ти и той да се запознаете.

-Това няма значение.

-След малко няма да има.-той стисна гърдите ѝ и я целуна по устните,с пътечка от целувки стигна до плоския ѝ и стегнат корем и я облиза. Приготви тялото ѝ за да го приеме тя в себе си и влезе нежно в нея.

- Първия път също беше толкова хубаво с теб!О,Кони толкова те обичам.

-Не,не,не,първият път ме болеше и сега ме боли.

-Лъжеш,дори първия път не те болеше много аз бях нежен,а сега ти се разтапяш в прегръдките ми!

- Разтапям се в прегръдките на Дион!

-Кучка,но аз знам,че това не е вярно!





ПокорствоWhere stories live. Discover now