Глава 32

1.6K 58 0
                                    

Полицейското.

- Здравейте, аз съм Дион Уоруик!Искам да съобщя за изчезнал човек.

-Добре господине,моля успокойте се ще го намерим.

-Не ми казвай какво да правя,а ми помогни да намеря жена си.

-Хей я внимавай как ми говориш,че ще стане лошо.-Мат бързо съзря,че брат му в яда си може да си навлече сериозни неприятности и реши да се намеси.

-Виж те полицай, моля да извините брат ми. Просто е под напрежение и не знае какво говори,не му обръщайте внимание.

-Мат престани!-Дион не се отказваше.

-Дион затвори си шибаната уста и ме остави да говоря с полицая.

-Какво да си затворя?-тук се намеси и полицая.

-Господине моля ви за последен път да се успокойте или ще ви изхвърля навън.

-Добре,съжалявам господин полицай.

"Проклет кучи син,само ако можех щях да те пречукам от бой,да съм се успокойл.Ти ще ми казваш какво да правя?!"

-Дион?

-Да,Мат идвам,нещо се замислих.

-И така господин полицай,жена ми изчезна снощи и оттогава я няма.

-Как? Откъде е изчезнала?

-От дома на родителите ми.Заедно с баща ми.

-А да не са отишли някъде?

-Не ме интересува искам да откриете жена ми. Вече минаха двадесет и четири часа откакто я няма.Искам да я откриете и да ми я върнете.

-Добре още сега ще започнем издирване,но не очаквайте да я открием веднага, защото и ние сме затрупани с много работа.-Дион се вбеси още повече от казаните му думи.

-Слушайте ме сега господин полицай,искам незабавно да започнете издирването на жена ми.Ако искате пари ще ви дам колкото трябва,но жена ми да е вкъщи днес, най-късно в полунощ.Ясен ли съм?

-Да.- полицаят преглътна трудно и сведе глава.

-Името ѝ е Констанс Уоруик,а сега ви оставам да работите.Хайде Мат,да тръгваме.-и той като добро кученце,тръгна след по-големия си брат.

-Дион не беше ли малко краен,ами ако полицаят те обвини в опит за подкуп.

-Не ме интересува това псе.Искам да открия онази кучка  и да я накажа, както подоба.А колкото до баща ми аз вече нямам такъв.





ПокорствоWhere stories live. Discover now