Глава 21

2.4K 79 2
                                    

Ами следващия уикенд,дойде много бързо и ето,че сега те стояха пред дома на бащата на Дион.Той беше го предупредил,че тази събота и неделя ще ги запознае със съпругата си.Те бяха шокирани, защото дори не знаеха,че синът им се е оженил,Дион беше скрил всичко искаше само едно.... отмъщение.

-Е, какво стоим тук,хайде,ела да влезем!

-Ами, добре.Но!-леко колебливо.

-Няма "но"! Да тръгваме,само не споменавай нищо за развода им,тази рана е още прясна.

-Добре,ясно.

-Хайде.- той я хвана за ръка и тръгнаха към къщата.

-Мамо,татко....елате да ви запозная със съпругата си.- и от една стая изкочи висока,строина и много красива жена,с къдрава червена  коса.

-О, миличък!-тя започна да го целува и прегръща.-Толкова се радвам да те видя,а това е тя,нали?

-Да,мамо това е прекрасната ми съпруга, Констанс!

-Ох,тя е прекрасна, много се радвам мила,но съм ти много сърдита миличък.Защо не ни каза,че ще се жениш,ние също искахме да присъстваме на сватбата?

-Ами,това стана доста прибързано, съжалявам!

-Приятно ми е да се запознаем мила,аз съм Карин!

-И на мен ми е приятно, госпожо!

-О,не,не,не ми казвай госпожо.Аз не съм ти чужд човек,ние вече сме семейство искам да ми казваш "мамо".

-Ами добре мамо.

Тя се усмихна на красивото и лъчезарно лице на свекърва си. Господи,колко беше мила,добра,любезна и приветлива. Защо Дион не приличаше поне малко на нея, защо не се държеше така мило с нея,е правеше го но в леглото,след това се превръщаше отново в къс лед?


-Мамо къде е татко?

-Идва сине,след малко трябва да се прибере,брат ти също е тук,с баща ти едва се търпят,но горе долу се справят.-тогава на вратата се почука.

-Това е той ще му отворя.-тя отвори вратата и пред Кони се появи един стар и не много приятен за нея човек от миналото,човек заради, когото дълго се срамуваше,а нямаше за какво тъй като тя не беше виновна.

ПокорствоOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz