-Къде сме?
-В моята вила сладка моя.
Помилва лицето ѝ и я целуна,но тя не се отдръпна,въпреки,че отричаше и му натякваше,че не го обича и никога не го е правила, всъщност си го обичаше и продължаваше да го обича.
-Не мога да ти устоя мила,не мога толкова си страстна в целувките,искам те Кони,искам те.....-бутна седалката си назад,за да има място и я сложи в скута си,тя отново не се възпротиви.
-Ох,бейби точно такава те помня и такава те искам.....-тя му запуши устата.
-Шшшт използвай устата си за друго нещо!
-Ах палавнице,ела тук.
Тъй като вилата му се намираше в гората и в радиус от двеста мили може би нямаше и жива душа,той реши да я разсъблече цялата.Разкъса дрехите ѝ и тя остана по сутиен и прашки. Бързо откопча сутиена,но прашките не успя да скъса с такава сръчност и бързина. След това вкара пръста си в нея и тя изхлипа от удоволствието,което и доставяше той.Роланд откопча панталона си и влезе в нея,вдигаше и я повдигаше с ръце върху себе си докато и двамата не можеха да издържат повече и избухнаха в екстаз.
- Липсваше ми това чувство, да бъде в теб,да те усещам в себе си Кони,о Господи колко ми липсваше, защо избяга от мен, защо?!-сълзи се стекоха по страните му.- Толкова те обичам,ти си най-хубавото нещо в живота ми,о Кони!-той засмука зърното ѝ и се нахвърли върху гърдите ѝ като ги мачкаше с ръце,после изглежда промени решението си и отвори вратата на колата.
-Студено ли ти е?
-Не,в мен изгаря огън,помогни ми....
-Сега мила, сега.Ела!-хвана я с двете си ръце под бедрата и я извади от колата,гола без нито една дреха,но навън не беше студено. Занесе я до капака на колата.
-Застани с лице към капака и се наведи.-тя се подчини на заповедта му и го направи.
- Браво на теб мое послушно котенце.Сега е време за отдаване.- нежно и плавно влезе в нея и леки стонове започнаха да се отронват от устните на Кони.
-Охх,оххх!Не,не мога,не мога повече....
-Още малко,още малко скъпа и раят ще се отвори пред теб.
И така ѝ стана, получиха оргазма си едновременно,след това той я обърна с лице към себе си и я целуна.Вднигна я на ръце и я занесе вътре в къщата,сложи я в голямата спалня и се сгуши до нея.Така заспаха прегърнати и удовлетворени от случилото се тази вечер.
CZYTASZ
Покорство
RomansБрак слючен по необичайни обстоятелства,един съюз на двама врагове и двама любовници.Тя, инатлива и високомерна.Той, самовлюбен и властен буржоа,готов на всичко за да я има!Какво ще се случи?!