Странно нещо е да се събудиш в 02:30 посред нощите и да си напишеш главата, хахах?!
_______________________________________________
Дион протегна сънено ръка с надеждата,че ще намери спяща жената до него и той ще я прегърне,но на мястото ѝ нямаше никой,дори мястото вече беше студено.Той се стресна и се изправи.
-Кони,Кони?-викаше,за да я открие,но в стаята беше само той.Пусна лампата,която стоеше до нощното му шкафче и видя писмо с неговото име върху него.Бързо го взе и разкъса плика, прочете го и изруга,след това изфуча от бунгалото като стрела.
"По дяволите, Кони,по дяволите,моля те не ми го причинявай,моля те!Моля те не умирай,не умирай,ако ти изчезнеш,аз също изчезвам,не мога да дишам без теб, любов моя.Не си отивай,няма да си отиде аз ще я открия,преди да го е направила.Как може да не е разбрала,че я обичам,по дяволите дано да не съм закъснял?!"
Дион тичаше към плажа и не усещаше умората в краката си важната беше жената, която обича.Нямаше да ѝ позволи да си отиде,ако трябваше щеше и със смъртта да се бори,но неговата любима ще живее. И когато реши,че вече е твърде късно,и сълзите се стичаха неудържимото по лицето му я видя във водата.Нагазила до кръста и взираща се в нея,той хукна към нея,за да я хване,а тя влизаше и влизаше по-навътре докато не изчезна.Водата бавно изпълни дробовете ѝ и не остана никакъв кислород,тя загуби съзнание.
YOU ARE READING
Покорство
RomanceБрак слючен по необичайни обстоятелства,един съюз на двама врагове и двама любовници.Тя, инатлива и високомерна.Той, самовлюбен и властен буржоа,готов на всичко за да я има!Какво ще се случи?!