Ииииии....я занесе до леглото,хвърли я в средата и я налази като пиявица,без никакъв изход за бягство.
-Искам те!
-А аз не,пусни ме!-тонът ѝ ставаше все по силен, защото ако се размекне,той ще бъде безмилостен към нея.
-Лъжеш,виждам го в очите ти.И ти ме желаеш,сладка палавнице и ще ме получиш.
-Не,не те желая,стани от мен.-да той се изправи,но не за да я освободи,а за да си свали дрехите,а след това и нейните.
-Не...-започна да пищи.
-Млъкни,млъкни използвай устните си за нещо по приятно,целуни ме кучко,целуни ме,защото ме подлудяваш.
-Не.-е щом тя не искаше да го целуне,то той искаше и го направи,но за жалост не се досети,че тя може и да го ухапе.
-Кучка!
- Помияр!
-Сега ще видиш.
Обърна я по корем и сочното ѝ задниче стърчеше над главата ѝ.Толкова стегнато и сочно,че няма как човек да му устои.Дион зарови лице в цепката ѝ и облиза анала ѝ,след което вкара пръст вътре.От устата на Кони се отрони стон, който не би се сбъркаш със скръб или тъга.Харесваше ѝ той да я докосва и да я възбужда,но тази нейна гордост.Но можете ли да я вините,та тя дори не знаеше името му,а сега е на път да се чука с него.Той я обърна по гръб, разтвори бедрата ѝ наведе се над нея и започна да я ближе, а тя агонизираше от насладата.
-Не,не ме измъчвай,моля те....
-Тихо,това е само началото.
Този негов език,токова беше опитен и сръчен,че тя свърши само от устата му.Дион се изправи и се намести между краката ѝ.Влезе плавно в нея и Кони извика.
-Боже,защо,защоооо?
-Приятно е нали?А сега ще вляза в теб докрай,ще те изпълня цялата.-той влезе по дълбоко в нея и тъкмо мислеше,че ще извика от болка,тоест сещате се какво е очаквал.Но тази болка така и не дойде,а ѝ преградата я нямаше,по дяволите.
-По дяволите,курва такава.Ти не си....аз исках да съм,ох по дяволите,мътните да те вземат проклета жено.- излезе от нея и седна на леглото.
YOU ARE READING
Покорство
RomanceБрак слючен по необичайни обстоятелства,един съюз на двама врагове и двама любовници.Тя, инатлива и високомерна.Той, самовлюбен и властен буржоа,готов на всичко за да я има!Какво ще се случи?!