-Не мога повече, какво за Бога е това?
- Стига,Кони все пак човекът си плаща за това!
- Това продължава вече часове, винаги ли прави така, тоест имам в предвид да прави любов с други жени толкова шумно?
-Той не прави любов!-тя не знаеше какво да каже и се вцепени.- Той я чука, както аз теб.
-Дион ти си отвратителен.
-Защо, истината боли ли?
-Не знаеш каква истина имам да ти казвам,но....
Това го каза малко под нос, защото не желаеш да спори с него точно сега. Въпреки,че каза на Роланд да прави каквото си поиска с проститутката сега я болеше и изпитваше една луда ревност.
Не искаше той да докосва онази жена,не искаше тя да го целува,а той да я докарва до оргазми. Но от маратона им тази вечер изглежда,че такива не липсваха.- Идвам след малко,ще отида до кухнята,за чаша вода.
-Добре.
Когато излезе от стаята виковете на стенещата проститутка се усилиха и тя не издържа и нахълта в стаята на Роланд. Стоеше на вратата и не правеше нищо,защо въобще влезе. Дори Кони не знаеше откъде беше дошъл този порив да влезе.Искаше да го спре,но щом влезе и видя двамата напълно облечени,той в едната страна на стаята,а тя в леглото стенеща бързо се съвзе и хукна,а след нея и Роланд.
-Кони, почакай къде хукна?
-Не те засяга!Защо ме следваш върви при нея?
-Защото те обичам.
-Затова ли слушам как я чукаш цяла вечер?
-Не съм и ти току-що видя,това което тя прави цяла вечер,аз дори не съм я докосвал.
-Лъжец.-тя му зашлеви един шамар.
-Не не съм, обичам те!-хвана я през кръста и я вдигна на плота.
-Пусни ме ти си мошеник.
-Моля те повярвай ми,обичам те!Моля те,моля...-той опря лице до нейното и сля устните им.
YOU ARE READING
Покорство
RomanceБрак слючен по необичайни обстоятелства,един съюз на двама врагове и двама любовници.Тя, инатлива и високомерна.Той, самовлюбен и властен буржоа,готов на всичко за да я има!Какво ще се случи?!