-Дион искам да ти кажа нещо,моля те почакай.-тя се отдръпна от тялото му,но той я задържа и я прегърна през талията.
-Не сега,нека продължим с това,тъкмо се преместихме на това пухкаво и много, много голямо легло.-последното го накара да се усмихне и да покаже красивите си зъби.
-Оххх,моля те скъпи, важно е.
"Господи тя ме нарече скъпи,какво става?!Не мога да повярвам тя за първи път се обръща към мен с гальовно име.Дали имам шанс да я спечеля,обичам те Кони,обичам те!Искам да останем тук в тази стая,в това легло,сгушен в красивото ти тяло, обожавам те мила моя, обожавам те."
-Добре,но само за малко, защото те искам ужасно много.-тя извърна погледа си в страни.
-Хей, какво има защо се нацупи?-той хвана брадичката ѝ и я обърна към лицето си.
-Дион трябва да се разведем.
-Какво?-тя попари всичките му мечти,надежди и може би копнежи за бъдещето им. Тонът му изведнъж стана твърд,груб и сприхав,за разлика от началото,когато се държеше мило и примамващо да я люби и целува.
-Аз,аз...-тя запелтечи.
-Кони,не мога да те разбера?Защо сега изведнъж ми казваш това?
-Защото аз съм ужасна и ти не можеш да бъдеш с мен,след всичко което направих.
-Не ме интересува каква си и че си спала с баща ми.-тя се смути от директните му думи.
-Дион,не бъди такъв.
-Какъв груб,недодялан и избухлив ли?Кони никога няма да те пусна да си отидеш, никога!- хвана ръцете ѝ и ги вдигна нагоре над главата ѝ след това впи устни в нейните.
- Роланд отне девствеността ми.-едва успя да каже измежду грубите му и настойчиви целувки.
-Ти наистина успя да ме ядосаш,мразя те проклета кучка.По дяволите,по дяволите,мътните да те вземат проклетнице!-избухна и излетя бесен от стаята.
_______________________________________
Здравейте,качвам главата по-рано, защото утре няма да съм в страната и може там да нямам време за качване.Надявам се да Ви хареса!!!😃😃😃
YOU ARE READING
Покорство
RomanceБрак слючен по необичайни обстоятелства,един съюз на двама врагове и двама любовници.Тя, инатлива и високомерна.Той, самовлюбен и властен буржоа,готов на всичко за да я има!Какво ще се случи?!