Глава 28

1.9K 56 3
                                    

-Кони аз исках само да те накарам да ревнуваш и това и стана. Не съм я докосвал,повярвай ми,моля те!

- Не искам да те слушам,пусни ме да сляза.

-Не, няма да те пусна,никъде няма да ходиш,докато не се изясним.-стегна ръцете си по-добре около талията ѝ и сложи главата си в скута ѝ.

-Защо го правиш,Ро?

- Никога не ти е пукало за мен,защо сега проявяваш такива претенции към мен?

- Грешиш винаги ми е пукало за теб,за Бога защо не разбираш,че аз те обичам,щях да бъда с теб и нямаше да те изгубя,ако жена ми не се пречкаше за развода.

-Ти само ме лъжеше.

-Никога не съм те лъгал,сладката ми.-той целуна ръката ѝ.

-А защо имаше снимки как ходите на почивка?

-Това са стари снимки,жълтите вестници търсят новина и сензация,веднага след развода използваха същите снимки за раздялата ни.

-Аз вече си имам съпруг и ако обичаш ме свали долу и ме пусни да си отида в стаята при мъжа си.

-Знаеш ли какво обичам?- тонът му отново беше станал груб и едва сдържан.

- Не ме интересува.

-А мен да. Защо се омъжи за Дион?

-Казах ти,че не всичко там зависеше от мен,ние се оженихме по неблагоприятно стекли се обстоятелства.

-Защо? Искам да ми обясниш,обичаш ли го?

-Не го обичам,просто веднъж родителите ми ни хванаха и ме принудиха да се оженим.

-Те какво право имат да се месят в живота ти и то за такава важна стъпка?

- Искаха да си направя тест.

- Какъв тест?

-За бременност.

-Но ти не си била,нали?

-Не,но....

-Какво, но?

-На следващия ден си направих теста и преди да успея да го видя го изпуснах в банята,но на пода е имало и друг който е положителен.

-Мамка му!Ти кога разбра,че си ги объркала?

-Ден след сватбата,тъй като я направихме    много скоро след теста.

-По дяволите!-удари с юмрук по плота.

-Но сега нещата са други и след като вече знам,че ти е син мога да ти отмъстя за това което стори с мен.

- Кони аз не съм си играел с теб.

-Затова ли целият офисът ме мислеше за курвата на шефа, никой не виждаше работата ми,а това че спя с теб.И ти ме принуди да го направя.

-И ти го искаше,но те беше страх.

-Това не е вярно,не ме е страх от нищо.

-Само от чувства ти?

-Върви на майната си!

-Искам да ида на твоята.-последва шамар.-Сега ще видиш, какво ще направя. Остави я на плота

ПокорствоWhere stories live. Discover now