Będzie mi miło jeśli to przeczytacie.
Jest mi niezmiernie miło, że czytaliście moje opowiadanie, na które pomysł przyszedł tak naprawdę ot tak. Za pstryknięciem palca pomyślałam, a może napiszę sobie coś takiego, fantastycznego, dodam tego, trochę tego. Wena mnie zaskakiwała każdego dnia. Raz była, raz jej nie było. Był taki okres, w którym zrobiłam sobie nawet kilkumiesięczną przerwę i zawiesiłam tą książkę, z powodu braku właśnie weny, ale i też z innych powodów związanych z muzyką. Za każdy komentarz i za każdą gwiazdkę chcę wam szczerze podziękować. Z początku jak zaczęłam ją publikować, trochę się bałam, że opowiadanie nie będzie miało żadnego zainteresowania, że nie potrzebnie to publikuje. Były też momenty, że chciałam usunąć to opowiadanie, bo wydawało się dla mnie bez sensu, ale postanowiłam, że nie będę się poddawać i książka będzie kontynuowana.
Iż jest to moje pierwsze opowiadanie na moim koncie, to bardzo się z nim zżyłam, dlatego nie jest mi łatwo kończyć tę opowieść. Ale mam przeogromną nadzieję, że jeszcze nie jeden raz uda mi się stworzyć coś co wam się spodoba. Dzięki za dotarcie do końca:
A tym czasem wyczekujcie kolejnych opowiadań.
Edit: AAA kochani, książka ma ponad 5 tys. wyświetleń! Nawet nie wiecie jak mnie to cieszy! Ogromne dzięki za to, że to czytacie i wciąż mi przychodzą powiadomienia o polubieniu rozdziału czy dodaniu mojego opowiadania do swojej listy lektur. Na twarzy od razu pojawia mi się ogromny uśmiech :))))) Chciałabym skorzystać też z okazji i zaprosić was do mojego nowego opowiadania "Jesteś mi coś winna", opublikowane są już pierwsze rozdziały i mam sporo nieopublikowanych, które po małej korekcie będę udostępniać. Jest to historia jakich dużo jest na Wattpadzie, ale wiadomo, toczy się trochę inaczej, po mojemu. Chciałam napisać taką gangsterską opowieść sama, tak jak moja wyobraźnia to widzi. Będę mega wdzięczna jeśli zerkniecie. Jestem równie dumna z tamtego opowiadania co z Odmiennej, więc myślę, że przypadnie wam do gustu :)
Love.
CZYTASZ
Odmienna (BTS, EXO)
FanfictionOlivia, w skrócie Via, 15-latka, która nie ma zbytnio dobrego życia. Jej matka zmarła parę lat wcześniej dlatego wychowuję ją ojciec, który w dodatku młodszej siostrze Molly daje wszytko, a jej żałuje nawet na suchy chleb. Pewnego dnia, Olivia zosta...