Žena s dlouhými sněhově bílými vlasy posedávala brzy ráno na terase a pozorovala východ slunce a u toho snídala. Za chvíli měla totiž vyrazit do práce.
Přímo před ní přistála sova a vyčkávala až ji Eileen zaplatí za noviny, které donesla.
Eileen vše dala do váčku, který měla sova připevněný k noze a postrčila jí zob, který měla vždy na stole.
Notorický vrah Sirius Black stále nezvěstný!
Poté co byl konečně všemi známý vrah Sirius Black dopaden v Bradavicích, těsně před svým trestem záhadně unikl. Co na to říká ministr? Čtěte dále na straně šest a sedm!
Eileen se podívala na fotografii jejího manžela. Nepoznávala ho.
Dotkla se svého tetovaní, které si dala kdysi se Siriusem vytetovat.
Každý den cítila jeho beznaděj až se stala součástí jejího života. Jedenáct let v Azkabanu ho zajisté poznamenalo a byl by zázrak, kdyby si zachoval zdravý rozum.
Ucítila jemné pohlazení. Sirius tam někde je a přes tetování cítila jeho lásku, která ji hřála na srdci.
****
S velkým kufrem drobná dívka uháněla ke školní lodi. Její matka jí vždy vyprávěla o Bradavicích jako o tom nejlepším místě na světě a tak ji potěšilo, že se právě tento rok koná v Bradavicích turnaj tří kouzelníků a ona byla vybrána, aby reprezentovala svoji školu.
Ačkoliv si její matka přála, aby Bradavice navštěvovala, ona si vybrala Kruval.
Byla totiž jiná než její vrstevníci. Před jedenáctými narozeninami četla hned několik knih o třech kouzelnických školách. Krásnohůlky, ačkoliv tam chodili všichni její přátelé, včetně její sestřenice razantně odmítla.
Bradavice se jí zdály jako výborná škola, ale Kruval by jí dal lepší základ a proto se rozhodla, že bude chodit čtyři roky do Kruvalu a poté tři roky do Bradavic. Za svoji volbu byla ráda. Díky obrovské Kruvalské knihovně se dostala ke knihám, které by jinde byly zakázány. Ovládal více kouzel než kterýkoliv jiný kouzelník v jejím věku.
Byla zkrátka jiná.
,,Kde jsi tak dlouho byla?" vyštěkla na ni její kamarádka Nika, která byla o dva roky starší. Začali se spolu bavit hned první den po Arianiném příjezdu do Kruvalu, když vedle sebe seděli na hostině.
Nika byla opravdu vysoká, hubená a všemi velice oblíbená. Především kvůli tomu, že uměla namíchat na zakázku skoro každý lektvar a studenti si je velice rádi odkupovali. Měla dlouhé rudé vlasy, které měla věčně sepnuté v dlouhém ohonu a jen málo kdy jste ji mohli spatřit s rozpuštěnými vlasy. Pleť měla alabastrově bílou a oči měla skoro modré až na pravé oko přes, které se jí táhl proužek hnědé.
Ariana měla vlasy černé, rovné a oči stříbrné až do bylo někdy děsivé. Pleť ještě teď na začátku roku měla krásně snědou, jelikož celé léto strávila v malé francouzské vesnici bydlely ona, její sestřenice Elia a její matka Eileen. Svého otce neznala.
,,Nemohla jsem najít boty," řekla a vydala se do její kajuty, kterou měla společně s Nikou. Do Bradavic měli dorazit kolem poledne zítřejšího dne.
Strčila kufr pod postel a ještě jednou se podívala na svůj seznam věcí.
,,Máš všechno?" zeptala se kamarádka.
,,Vypadá to, že jo," nadšeně se rozvalila na postel, s dobrým pocitem, že tentokrát nic nezapomněla.
Nika si lehla také na postel a začali konverzaci, která vlastně nepřestala dokud jejich loď nedoplula k Bradavicím.
ČTEŠ
Křídla mysli (Harry Potter FF)
FanfictionDruhý díl z trilogie Křídla. Vlasy černé jako havraní křídla a a oči barvy samotného stříbra: Ariana Polaris Whiteová, dívka která jen pohledem dokáže zjistit i tvé největší tajemství. Co společného má s uprchlým vrahem Siriusem Blackem a kam její...