,,Nechceš utéct na Vánoce k nám?" zeptal se snad po milionté Will.
,,Musím se s rodiči nějak vypořádat," usmála se povzbudivě a pohladila ho po tváři.
William si povzdechl. ,,Budou se na tebe zlobit?" bál se. Bál se, že ho zas opustí kvůli rodině.
Aurora snad jeho nejistotu vycítila a rychle dodala. ,,Nemusíš se bát, tentokrát je neposlechnu," obmotala mu ruce okolo krku a něžně ho políbila.
Chlapec ji pevně chytil za pas a uvědomil si, že tohle byla ta správná chvíle. Stáli před vlakem a na hlavy jim padaly pomalu vločky. V pozadí zasněžený hrad dodával romantický efekt.
On s Arianou a Harrym měli domluvený kočár s testrály a proto tohle byla jejich poslední strávená chvilka.
Opřel si své čelo o její a jemně se jí dotýkal jen nosem, jak to často dělávali. ,,Miluju tě, Auroro Malfoyová," řekl potichu.
Srdce se jí rozbušilo. Nechtěla odjet za svými rodiči a po tomhle měla snad ještě více důvodů zůstat.
Ještě víc se k němu přitiskla a zašeptala mu nazpět ona magická slůvka. ,,Miluji tě, Williame Blacku."
Stáli tam dokud expess nezahoukal na znamení odjezdu a ačkoliv ani jeden z nich nechtěl museli se rozloučit.
William sledoval vlakovou dráhu, ještě dlouho poté co zmizel v dáli a tváři mu hrál úsměv.
,,Jsem ráda, že aspoň jeden z nás je šťastně zamilovaný," ozvala se Ariana a opřela se o jejího bratra.
Nechtěla mu říct o Tobiasovi a zničit tak jejich přátelství, ne dokud si s ním nepromluví. Věděla, že by Will stál na její straně.
,,Však neboj, on se taky pro tebe někdo najde," poplácal ji po zádech a otočil se zpátky k hradu.
****
Oba dva chlapci obdivovali nádherný velký dům v údolí. ,,Věděl jsem, že bude krásný a obrovský, ale čekal bych od Siriuse něco skromnějšího," zasmál se Harry a užíval si nádherný výhled na zasněženou krajinu pod nimi.
Ariana nadšeně vyskočila z kočáru a rozběhla se za Siriusem. Za poslední dva měsíce se s ním velice sblížila a ačkoliv si to nechtěla přiznat i za tu krátkou dobu ji chyběl.
,,Opal!" vykřikla nadšeně, když ve dveřích viděla mladou indiánku společně s její matkou a i s nimi se vřele uvítala.
,,Jak si to zvládla?" zeptala se starostlivě Tallulah.
Ariana ji neměla v plánu říct cokoliv o vybouchnutí oken a proto jen zavrtěla hlavou. ,,Všechno šlo jak po másle," usmála se a postavila se vedle Američanek a podívala se na kluky.
,,Ráda bych vás všechny představila. Kluci, tohle je má úžasná učitelka Tallulah a její dcera Opal," řekla slavnostně a otočila se zpátky na ně. ,,Dámy, tohle je můj bratr William a můj skoro bratr Harry," ukázala na chlapce.
Všichni si podali ruce, když v tom Ariana ucítila Forpyho jablečný koláč a s radostí se podívala na Siriuse. ,,Trénuje ho od tvého odjezdu každý den," usmál se na ní a dívka si opět připadala jako malé dítě.
Nadšeně se rozběhla do jídelny, kde již stál ještě krásně teplý koláč na stole. ,,Už jsem ti říkala, že jsi nejlepší?" otočila se na Forpyho a pevně ho objala.
,,Není nic, co bych pro vás neudělal," odvětil a pevně ji stiskl.
,,U Merlina, tady to voní," řekl nadšeně Will, když vešel do místnosti a obklopila ho báječná až přímo omamná vůně.
ČTEŠ
Křídla mysli (Harry Potter FF)
FanficDruhý díl z trilogie Křídla. Vlasy černé jako havraní křídla a a oči barvy samotného stříbra: Ariana Polaris Whiteová, dívka která jen pohledem dokáže zjistit i tvé největší tajemství. Co společného má s uprchlým vrahem Siriusem Blackem a kam její...