Ariana se společně se svými spolužáky vydala po schodech z přístavu nahoru na nádvoří.Cítila na sobě zvědavé pohledy studentů z Bradavic, neodolala a některým z nich přečetla myšlenky. Narodila se už jako nitrozpytka a nedělalo jí tedy problém skoro každému přečíst myšlenky. Její kmotr Albus jí její schopnosti naučil ovládat, někdy ji ovšem zvědavost nedala a četla v mysli lidí jako v knize.
Narazila však na silný blok.
Podívala se na hnědovlasého chlapce, který se ušklíbal a jejím útokům velice zdatně odolával. Že by další nitrozpytec a nebo jen byl zdatný nitrobraně?
Pokračovala dál v cestě.
Ona i její spolužáci se zastavili a přemýšleli kam si mají sednout. Krásnohulští si už zabrali místa u Havraspáru.
Po chvíli se Viktor Krum rozešel ke Zmijozelskému stolu.
Ariana se však otočila a zamířila k Nebelvíru, který jí přišel více sympatický a to i díky tomu, že do něj byla zařazena, když jí Albus přes prázdniny hlídal a ze zvědavosti ji nasadil Moudrý klobouk na hlavu.
Ještě teď si pamatovala jak ji Klobouk řekl, že je v ní co si temného, ale Nebelvír by tuhle stránku dokázal potlačit.
,,Můžu si k vám sednout?" zeptala se dívky s hustými vlasy, která byla asi v jejím věku.
,,Jasně," usmála se na ni a trochu se posunula, aby jí udělala místo.
,,Ariana Whiteová," představila se a podala dívce ruku.
,,Hermiona Grangerová a tohle jsou mí kamarádi Ron Weasley a Harry Potter."
Ariana se zahleděla do smaragdových očí Harryho. Odněkud ho znala.
,,Ehm," odkašlal si Harry, když mu to začalo být nepříjemné.
,,Promiň, jen si mi někoho připomínal," omluvila se mu.
,,Merline, já toho Malfoye nenávidím. Jak se motá kolem Kruma," zachránil trapné ticho Ron.
,,To by nebyl Malfoy," povzdechl si Harry a mávl nad tím rukou, ,,Poslyš, jak to že nesedíš s nimi?"
,,Mám raději Nebelvír," pokrčila rameny.
Hermiona se podivila, ,,Ty znáš bradavické koleje?"
,,Jo mamka sem chodila a můj kmotr je tu profesor, tak si mě sem občas brával na hlídání."
,,A proč teda nechodíš do Bradavic?"
,,Příští rok přestupuju, chtěla jsem chodit totiž do Kruvalu a tak jsme udělali s mamkou dohodu, že do pátého ročníku nastoupím sem," vysvětlila.
Hermiona byla opravdu zvědavá a tak se ptala dál, ,,Proč Kruval?"
,,Kruval je dobrý pro základ. Mají tam výborné učitele na útočná i obranná kouzla."
,,Můžu se zeptat, kdo je tvůj kmotr?" ozval se Harry.
Ariana se usmála, ,,Brumbál," řekla a sledovala jejich překvapené obličeje.
Než se však stihli zeptat na něco dalšího začal právě Brumbál svůj proslov, ve kterém přivítal studenty a poté pozval Bartyho Skrka, aby řekl nová pravidla k turnaji, ze kterých nikdo nebyl moc nadšený.
Ovšem Arianě to nevadilo, že se turnaje nemůžou zúčastnit žáci mladší sedmnácti. Po věčné slávě neprahla.
****
Po hostině byla přidělena do dívčího pokoje ve Zmijozelské koleji. Aspoň tam byla s Nikou.
Ovšem Pansy Parkinsová jí byla děsně nesympatická a očividně to bylo oboustranné.
Nika byla unavená a tak moc nezahálela a hned vlezla do postele. Za to Ariana měla energie na rozdávaní. Proto se rozhodla zajít si do knihovny.
,,To bych nedělal," ozval se chlapec se světle hnědými vlasy.
,,A ty jsi jako kdo, abys mi říkal co mám a nemám dělat?" zamračila se na něj.
,,Castor a nerozkazuji co máš a nemáš dělat. Jen ti říkám, že to není dobrý nápad," zachoval ledovou masku a neprojevil skoro žádnou emoci.
,,A co není podle tebe dobrý nápad?"
,,Aby ses po večerce toulala po hradě," vysvětlil ji.
,,Fajn, tak já tu zůstanu," řekla Ariana a sedle si do výklenku naproti Castorovi.
Ten se na ní zamračil, ,,To ale neznamená, že tu budeš sedět se mnou."
,,Asi máš smůlu," zatetelila se.
,,Jak to, že máš tak dobrou angličtinu?" zeptal se po chvíli ticha.
,,Moje mamka je angličanka, ale i přesto bydlíme ve Francii a chodím do Kruvalu."
,,U Merlina, ty to máš slušně poházený. Mimochodem ještě ses nepředstavila."
,,Ariana."
,,A dál?"
Ariana se zašklebila, ,,Ty jsi mi taky neřekl příjmení."
Castor zvedl ruce v obraném gestu, ,,Fajn, tak si necháme příjmení pro sebe."
Povídali si dlouho do noci. Ariana zjistila o jejím novém kamarádovi spoustu věcí, ale o své rodině jí nic neřekl.
****
Druhý den měla jako první vyučovací hodinu kouzelné formule, které jí jako většina předmětů šly.
Jako učitele měli malinkého mužíčka jménem Kratiknot. Ariana se posadila mezi Hermionu a Castora, ,,Jak to, že jsi neseděla u snídaně s námi?" zeptala se nebelvírka.
,,Sestřenice chodí do Krásnohůlek, tak jsem ji chtěla pozdravit," odpověděla jí s úsměvem a věnovala pozornost profesorovi.
Celou hodinu opakovali učivo a dvacet minut před skočením měl každý ukázat svoje nejlepší kouzlo.
Někteří byli sice šikovnější než jiní, ale nikdo nebyl úplně marný. Hermiona například vyčarovala padající sníh a Castor nechal vyrůst květinu v rohu, aby obalila všechny stěny a pak ji vrátil zase zpátky. Chlapec, který ji nepustil do mysli, jménem Tobias nechal všechen nábytek pokrýt ledem.
Řada přišla na Arianu. Stoupla si doprostřed třídy a vyčarovala kolem sebe ochrannou vrstvu. Hůlku si dala do vysoké boty na šněrování, které nosila v rámci uniformy. Zavřela oči a začala dělat do vzduchu ornamenty. Zhluboka se nadechla a otevřela oči. Vydechla a z úst jí vyrostl ohnivý drak, který začal létat okolo třídy.
,,Kde ses to naučila?" ptala se jí po hodině Hermiona.
,,Však jsem ti říkala, že Kruval je dobrá škola," usmála se Ariana.
ČTEŠ
Křídla mysli (Harry Potter FF)
FanfictionDruhý díl z trilogie Křídla. Vlasy černé jako havraní křídla a a oči barvy samotného stříbra: Ariana Polaris Whiteová, dívka která jen pohledem dokáže zjistit i tvé největší tajemství. Co společného má s uprchlým vrahem Siriusem Blackem a kam její...