Nový dům

559 48 40
                                    


Ariana došla do svého pokoje v nebelvírské věži. Stále byla lehce zmatená a vlastně nevěděla, co se děje. Všechno bylo hrozně rychlé. Byla v Bradavicích sotva měsíc a už opět musela domů?

Věděla však, že je to tak lepší a třeba se zvládne i po Vánocích vrátit, takový byl tedy aspoň její plán.

,,Jsi v pořádku?" zeptala se jí Hermiona, když viděla Arianu celou bledou. 

Černovláska byla ráda, že má jen jedinou spolubydlící a proto to nemusela vysvětlovat víckrát a čelit i více otázkám. ,,Jedu domů, bude to tak lepší. Musím se naučit svou moc kontrolovat," povzdechla si a posadila se na postel.

,,Nemusíš odjíždět!" vykřikla smutně Hemiona a chtěla její kamarádce povzbudivě stisknou ruce. Ovšem ta ji pomocí své nové schopnosti lehce odhodila. ,,Jak?" zeptala se zmateně.

,,Sama nevím, prostě najednou zvládám ovládat lidi, jako nějaké loutky. Zítra v  osm mám být u Brumbála," povzdechla si a podívala se na své ruce. Chtěla být opět normální.

Hnědovláska se na ní vesele usmála. ,,Tak pojď, pomůžu ti se sbalit."

,,Díky," Ariana byla nesmírně vděčná za tak skvělou přítelkyni, která chápala situaci a to že ji nevystavovala dalším otázkám, velice ocenila.

,,A hotovo," usmála se Hermiona a zaklapla kufr mladé Blackové. ,,Asi by ses měla rozloučit s kluky. Hádám, že si ráno necháš pro Williama."

,,Nebudou spát?" podívala se na budík, který měla na nočním stolky a malá ručička ukazovala na dvanáctku. 

,,Ron určitě, ale Harry si beztak bude číst."

Ariana se tedy postavila a vyšla směrem ke chlapeckým ložnicím. Společenská místnost už byla prázdná a dřevo v krbu už pomalu dohořívalo.

Když stála před dveřmi, raději ani neklepala, aby neprobudila ostatní chlapce. Jak Hermiona řekla, Harry byl doopravdy posledním, kdo v pokoji nespal.

,,Co tu děláš?" zeptal se zmateně a posvítil na ní hůlkou.

Černovláska před sebe dala ruku, aby ze zářícího světla téměř neoslepla. ,,Jedu za Siriusem," řekla mu, když se posadila vedle něj. ,,Chci se s tebou a Ronem rozloučit."

Harry tušil, že se něco takového stane. ,,Je mi líto, jak jsem na tebe vyjel. Vím, že to je pro tebe těžký," povzdechl si a upřel na ní své zelené oči. Uvědomil si, jak hloupě se zachoval. 

,,Už bych si ani na to nevzpomněla," usmála se na něj.

,,Ariano?" zašeptal zmateně Ron a protřel si oči. ,,Harrymu se zase něco zdá nebo proč si tu?"

Dívka tedy oběma svým přátelům vše vysvětlila a řekla jim i o své nové schopnosti. Když odcházela, dokonce je i objala, přestože jim pak hned přečetla myšlenky.

,,Hodně štěstí a pozdravuj Siriuse," usmál se na ni Harry, než zavřela dveře jejich pokoje.

****

Ariana již v šest ráno vstala a oblékla si na sebe modré džíny a upnuté černé tričko s dlouhým rukávem a k tomu černou džínovou bundu. Neměla náladu na nic víc a jediné na co se těšila bylo, jak zaleze opět do postele, jelikož toho přes noc moc nenaspala. 

Kufr nechala u postele, jak řekl Brumbál a rozloučila se s Hermionou. ,,Budeš mi chybět," řekla, když se objímaly.

,,Budu ti psát co nejčastěji," usmála se a odešla z pokoje.

Křídla mysli (Harry Potter FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat