Hned ráno co vstala, Arianu chytil záchvat kašle. ,,Byla hloupost vás poslat tak daleko, když mělo pršet," povzdechla si Jules a podala jí horký čaj.
,,To teda byla," řekl naštvaně Luca hned potom co i on dokašlal.
,,Připravím vám nějaký lektvar po kterém vám určitě bude líp. Po obědě bychom měli vyrazit k dračí kolonii," usmál se na ně povzbudivě Adam.
,,Nechápu, proč jsme tam nešli už včera. Od té vesnice to je pak jen hodina chůze. Prostě přiznejte, že jste se nás chtěli zbavit," odsekl opět Luca a hodil na všechny zlý pohled.
,,Prostě jsme to nevymysleli dobře a už se o tom nebavme," ukončil debatu Marius.
Ariana se netrpělivě napila lektvaru, který jí Adam podal a ačkoliv byl doopravdy nechutný, po několika minutách jí bylo dobře.
Dali si tedy oběd a opět vyrazili na cestu.
Ariana měla výčitky svědomí. Luca od jejich krátkého pobytu v jeskyni ani jednou nepromluvil, natož aby se na ní podíval. Mohla mu to říct citlivěji a nebo to neměla nechat zajít tak daleko.
,,Promiň za ten včerejšek," řekla mu, když byli trochu dál od ostatních.
,,Co je na mě horšího než na něm. Proč sis vybrala jeho?" otočil se na ní a zahleděl se jí do očí.
Z jeho pohledu šel chlad. ,,Zná mě jinak než ty," řekla.
,,Samozřejmě, že ano! Vždy se známe čtyři dny. Nemůžeš ovšem popřít, že mezi námi nic není," začal se rozčilovat.
,,Samozřejmě, že tam něco je. Ale je to vášeň, nikoliv láska. Jsi zamilovaný do Ariany, která má křídla a je silná! Ale on tady pro mě byl, i když jsem byla obyčejná."
,,Já, ale neměl šanci stát při tobě, protože jsem tě neznal! Něco ti, ale řeknu. Nikdy jsem k nikomu necítil, co cítím k tobě," chytil ji za bradu, ovšem Ariana ho hned od sebe odstrčila.
,,Je mi to líto a ačkoliv jsi ve všech ohledech snad úplně dokonalý, mé srdce patří jemu," řekla a neskutečně se jí ulevilo, když si to doopravdy přiznala. Milovala Tobiase Snapea.
Luca se beze slov otočil a přidal do kroku. Ariana ho s povzdechem následovala.
,,To není možný!" vykřikla nadšeně, když vešli do vesnice a spatřila stánek s novinami.
Vzala do rukou čerstvý tisk Denního věštce a se slzami v očích si přečetla hlavní titulek.
Sirius Black opět nevinný
Víc toho přes slzy štěstí nezvládla přečíst. ,,To je tvůj táta?" usmála se Jules a podívala se na fotku.
Ariana se nezmohla na víc než prosté přikývnutí.
Jules předala pánovi několik drobných a podala Arianě výtisk. ,,Myslím si, že by sis ho měla schovat na památku," usmála se a pohladila ji po rameni.
,,Díky," šeptla a objala jí.
Dnes jí už nic nemohlo zkazit náladu. Pomyslela si vesele a utřela si slzy.
Ovšem špatné zprávy přišli rychleji než by čekala.
Hned co vešli přes hlavní bránu zdobenou draky, uslyšela ze všech stran angličtinu.
ČTEŠ
Křídla mysli (Harry Potter FF)
FanfictionDruhý díl z trilogie Křídla. Vlasy černé jako havraní křídla a a oči barvy samotného stříbra: Ariana Polaris Whiteová, dívka která jen pohledem dokáže zjistit i tvé největší tajemství. Co společného má s uprchlým vrahem Siriusem Blackem a kam její...